Jonkybonky Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Sitter med en Samsund D500 som jeg har hatt i et år nå snart.. Lurer på om noen er ineterressert i en rukertest av denne? Eller er det bare bortkasta? Tenkte om det kan hjelpe noen.. Har hatt den lenge og kan fortelle hvordan den har holdt seg og slik tenker jeg på.. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hvis den allerede er ferdigskrevet, så er det bare å posten den på Åpen diskusjon om mobil, så flytter mødrene den for deg Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 den er ikke det.. jeg lurte på om noe er interessert i at den blir skrevet! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Værsågod. vi sier ikke nei til en brukertest og det gjør neppe dere heller Send en PM til meg eller Arehei eller en annen moderator og vi flytter den til riktig kategori. Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Blir det ikke noe brukertest? Jeg har ventet enn hur så lenge som helst på en. Endret 11. mars 2006 av PsychoPat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå