Schnickaschnicka Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hei. Har koblet til en harddisk til en data og formatert den. Puttet den så inn i min pc og puttet inn xp for å installere. Den klarer å laste inn alle filer, men når man har kommet til det steget som er at man har godtatt lisensavtalen så finner ikke pc'en/dataen cd'en. Hvorfor finner den ikke cd'en? PS: bruker en nec 3550 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg går ut ifra at du har en original cd. Sjekk at kabelene til dvd-brenneren sitter godt. Hva slags feilmedling får du? Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 alt er som det skal. jeg får at det er en ugyldig cd og at den ikke klarer å lese den. men det er en ekte cd. har prøvd med flere forkjellige harddisker og cd rom og flere cder (alle er originale). Hva kan være feil? Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hei. Har koblet til en harddisk til en data og formatert den. Puttet den så inn i min pc og puttet inn xp for å installere. Hvorfor det? hvorfor formatere du disken i en annen pc for så å putte den i en annen. Er det på grunn at hvis ikke ,finner ikke CDrom.? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hvordan er cdrom og harddisker tilkoblet? Hvilke er IDE og SATA og hvilken er primary, , secondary, master og slave? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå