Øssa Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hei! Er relativt ny på øldrikking og lurer derfor på hvilket øl som er best å begynne med. Har smakt et par ølsorter her i norge men synse ikke de ar spesielt gode. Men så hadde jeg meg en tur til england her i vinterferien og der smakte jeg et øl som her Fosters Draught som ikke var så bittert som de andre. Noen som vet om noen øl som ligner? Dette tråden kan foresten også brukes som eg gigantisk diskusjon om alle andre øl også. Som en liten "den store øltråden", hvis den ikke allerede fins da Øssa Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Tuborg er helt klart min favoritt. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Tuborg er helt klart min favoritt. 5698727[/snapback] Og billigst? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Tuborg er helt klart min favoritt. 5698727[/snapback] Og billigst? 5698745[/snapback] Ja, ikke minst. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Hmm. Likte ikke den jeg. Selv om den er klart billigst :!: Bryr meg ikke egentlig så mye on pilsen koster 5 kr mer eller mindre. Drikker ikke veldig ofte. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg må anbefale hansa fatøl. Den er litt mørkere enn den typiske billigølen (tuborg o.l.) så det er litt mer smak synes jeg. Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Er vel mye smak og behag med øl og husk at hvis du ikke liker noen øl typer her i norge så må du faktisk ikke drikke det, hvis det er alkoholen som er viktig så har man rusbrus som de fleste skulle klart å konsumere selvom det smaker veldig søtt hehe.. Tuborg smaker nesten piss så det ville jeg ikke anbefalt hehe.. Men aass bayer syntes jeg er greit hvis jeg skal drikke øl noe jeg sjeldent gjør.. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Heineken er god, men litt søt. Liker San Miguel! Og Tuborg drikkes som oftest av festkåte fjortisser! Men det er billig Endret 4. mars 2006 av Akiro Curosawa Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Heineken er den desiert beste, tett etterfulgt av guiness. Budweiser er også god, men smaker ikke så mye, så den passer for ølnybegynnere. Øl som Tuborg, seidel, tømermenn osv burde man holde seg langt unna. Selv om det er billig. edit; Glemte en veldig viktig en, Carlsberg sort guld. Endret 4. mars 2006 av The_Darkness Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Videre diskusjon kan vel egentlig tas i denne threaden da de skal egentlig ta for seg dette emnet ganske bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg