Schnickaschnicka Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hvis man har en harddisk, og 2 partisjoner, kan man da formatere kun 1 av disse mens den andre fortsatt inneholder alle filene, sånn at etter xp er installert så har man fortsatt alt? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 jada bare formater den biten som ikke oprativsystemet ligger på du Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) jeg mener omvendt. formatere der os ligger og fortsatt ha den andre partisjonen. slik at jeg kan formater c: og fortsatt ha alle musikken min og alt igjen på d: partisjonen. går det? Endret 4. mars 2006 av mbarone Lenke til kommentar
DJ_DiABlo Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 jaja... det går fint det! Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) så hvis man har delt en harddisken inn i to partisjoner. slik at man har windows på den ene og musikk og filmer på den andre så kan man formater den med windows på og fortsatt ha all musikken sin? blir det akkurat som hvis man har to harddisker? Endret 5. mars 2006 av Simma89 Lenke til kommentar
DJ_DiABlo Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 så hvos man har delt en harddisken inn i to partisjoner. slik at man har windows på den ene og musikk og filmer på den andre så kan man formater den med windows på og fortsatt ha all musikken sin? blir det akkurat som hvis man har to harddisker? 5699498[/snapback] ja, nettopp! eg har egentlig 3 harddisker i pcen min... men eg har 7 partisjoner...å vis noe er gale med windows så formatere eg den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå