DeAtHMAN Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Har et problem med en acer ferrari serie 4000, fikk den idag å da jeg startet den opp gikk den bare rett inn i recovery mangement og restarta jeg pc'n men kom bare opp d samme så gikk jeg gjennom dette som tar ca en halv time og når det var ferdig kom det bare opp på nytt.Jeg har også prøvd på å boote via en Window cd men det går ikke har endret i biosen også sånn at cd booter første til ingen nytte. Noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Sjekk at kabelen til harddisken er koblet til. Lenke til kommentar
DeAtHMAN Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Hvordan gjør jeg det på en bærbar pc??Lite erfaring med bærbare! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hvordan gjør jeg det på en bærbar pc??Lite erfaring med bærbare! 5699061[/snapback] Det er vel et deksel på undersiden av pcen. Men det er ikke sikkert at det er problemet. Sjekk i BIOS om det er noe Recovery der. Lenke til kommentar
DeAtHMAN Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Ok takk for raskt svar visst jeg ikke finner ut av det sender jeg den bare inn til psdata igjen på mandag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå