Gå til innhold

Test Realmen er oppe!


Anbefalte innlegg

ååå Herre...Jeg blir så ekstremt irritert.

 

Sto opp halv ni i dag tidlig for å sikrte meg plass. Allerede da var det 3,5k foran meg i køen. Så satt jeg å venta i en time eller to og kom til plass 165. SÅ blir jeg beordret til å se på broren min spille håndball kamp. Så kommer jeg hjem og er selvfølgelig disconnected. Blir veldig sur og setter meg inn i køen igjen. Plass 10k. Så spiller jeg litt på mainen min så lenge. MIDT inni BRD blir plutselig skjermen helt rød. Jeg lukker wow, men så klikker musa. Kan ikke se musepekeren...Så må jeg restarte. Var da kommet til 7k i køen. Logger meg inn på nytt og er da 14k!! :0

Så tenker jeg...jaja får vel fortsette med BRD. Da klarer wow plutselig ikke connecte:S

 

Men det gikk heldigvis til slutt:p Gjett om jeg har vært forbanna denne dagen....

Da var det bare å vente i....3 timer:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
OK, på de klassene jeg har prøvd/sett: Warrior begynner med earthshaker of fullt valor sett, priest med full devout og benediction/anathema. Hunters begynner med den epic buen, beaststalker og dual wield med noen våpen, husker ikke hvilke. Mage begynner med magisters og nefarian staven, druids m/wildheart og nef stav. Pala med Lightforge of earthshaker, shammy med elements, husker ikke våpenet. Rogue begynner med shadowcraft og den ene daggeren fra av hvertfall, lock med dreadmist og nef stav.

Tror det var alle :D

5703762[/snapback]

 

Shammys begynner med nef staven de også, hunters begynner med Doom's Edge og Core hound Tooth. Rouge begynner med Exalted i AV daggeren og Fel Striker.

 

imo så blir det for domt at warrioren har fått Valor og Earthsaker, Priest har fått Devout og Benediction/Anathema osv. Det blir litt ubalansert! :p

5703961[/snapback]

 

Du begynner med tier 0 settet ditt pga du skal få prøve deg på questene som gir tier 0.5. Bracers questet får du på horde side, inne hos thrall, og det krever f.eks. Magister bracers for å fullføre.. slik du kan få Sorcerer's bracers.

Endret av superreven
Lenke til kommentar
Skjønner ikke at dere gidder

5711676[/snapback]

 

Er vel ikke så mye å gidde. Starte WoW test klient, skrive inn passord, minimere, gjøre noe annet eller spille WoW som vanlig.

 

ALT+TAB en gang i blandt for å sjekke om man er kommet langt i køen.

 

btw: Var ingen kø de to siste nettene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Nå er vist Character-copy reåpnet, priest-->mage problemet er fikset også. Men når jeg prøver å logge inn på testserveren, eller der man velger testchar's så får jeg bare feil passord!? :( Det funket tidligere i dag!

 

edit: ser ut som det er flere her som har samme problem. :p

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Hvorfor får jeg ikke lastet ned test klienten? Når jeg åpnet den Blizzard Downloaderen kommer det bare en feilmelding opp om at jeg "This download has expired."

 

Edit: Never mind, fant patchen en annen plass.

 

Det nye flightpath systemet var nydelig.

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...