Juji Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Nå er altså test realmen til patch 1.10 oppe , http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/testrealm.html <---Patch Notes http://www.wow-europe.com/en/ptr/ <----Char Kopiering serveren lagger noe sinnsykt for øyeblikket, regn med 10-15 min med char retriving før du kan spille Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hvordan funker dette? Må jeg flytte min eksisterende char ditt? Vil jeg miste den? Kan jeg gå tilbake til Vanlig server? Lenke til kommentar
aemil Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Nei, du får to lvl 60 characters med valgfrie klasser, og du kan såklart gå tilbake til den vanlige serveren du spiller på når du ikke gidder å spille mer på test-realmen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 starter man med full tier 1 eller 2? eller hva? Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Hvordan funker dette? Må jeg flytte min eksisterende char ditt? Vil jeg miste den? Kan jeg gå tilbake til Vanlig server? 5698248[/snapback] Etter at du har logget inn med din account på WoW-Europe kan du gå inn på denne siden også går du i bunnen av siden og trykker på linken som heter "Character Copy" elns. Deretter kan du velge mellom alle de forskjellige klassene innenfor spillene, men man kan ikke velge hvilken rase man skal være selv. Du kan velge 2 stk du vil prøve, men de må være Horde eller Alliance, man kan ikke ha en character på ally og en på horde. starter man med full tier 1 eller 2? eller hva? Man begynner med fult tier 1 + masse potions osv i baggene. Veldig kult spør du meg! Endret 4. mars 2006 av Kjobben Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Kjører både WoWTest.exe og WoW.exe Er cirka nummer 2000 i kø Lenke til kommentar
Juji Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 OK, du hvis du velger warrior f.eks så starter du med fullt tier 0 sett, altså valor. Du har også en fin epic mount, diverse crit ringer fra bwl/mc, 150g og endel mats (dark iron osv). Du kan begynne å oppgradere armoren din hos dverg kongen i if, vet ikke hvor du må gå i orgimmar, kanskje thrall? Jeg har forresten ventet på charen min i 40min :(, greit jeg har endel smallville episoder som jeg ikke har sett enda Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Neinei, tier1. Altså Might-settet. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Står bare på Retrieving character list Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Btw, for de som ville ha en Hpriest, har dere fått en Hmage Og vice verca. Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 hvor lenge står det "Retrieving character list" egentlig? Lenke til kommentar
Ingar123 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 JEg får ikke starta test realmet. Får berre denne beskjeden: Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Er det bare PvE server eller er PvP serveren nede? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Man starter ikke med tier 1 nei, man starter med tier 0, altså Valor, shadowcraft osv. Jeg holder forresten på med tier 0,5 questet, har allerede skaffet meg bracerene. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Man starter ikke med tier 1 nei, man starter med tier 0, altså Valor, shadowcraft osv. Jeg holder forresten på med tier 0,5 questet, har allerede skaffet meg bracerene. 5698582[/snapback] Oh... Min feil. Forrige gang var det tier1. Vet du hvor vi finner de questet(questene), er det hos trainer? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Lurer på en ting angående Test-realm, hvilke våpen starter man med? Har man mount der ? edit: 3500 i queue Endret 4. mars 2006 av dQggl Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Du har epic mount hvertfall. 3600 i kø.. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Man starter ikke med tier 1 nei, man starter med tier 0, altså Valor, shadowcraft osv. Jeg holder forresten på med tier 0,5 questet, har allerede skaffet meg bracerene. 5698582[/snapback] Oh... Min feil. Forrige gang var det tier1. Vet du hvor vi finner de questet(questene), er det hos trainer? 5698597[/snapback] For alliance er det hos kongen i Ironforge, har ikke testet med horde enda, men kanskje hos Thrall, ren gjetting da. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Man får fine våpen da. Casters får staff of shadow flame osv. Endret 4. mars 2006 av Nikkor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå