Gå til innhold

Test Realmen er oppe!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan funker dette? Må jeg flytte min eksisterende char ditt? Vil jeg miste den? Kan jeg gå tilbake til Vanlig server?

5698248[/snapback]

 

Etter at du har logget inn med din account på WoW-Europe kan du gå inn på denne siden også går du i bunnen av siden og trykker på linken som heter "Character Copy" elns. Deretter kan du velge mellom alle de forskjellige klassene innenfor spillene, men man kan ikke velge hvilken rase man skal være selv. Du kan velge 2 stk du vil prøve, men de må være Horde eller Alliance, man kan ikke ha en character på ally og en på horde.

 

starter man med full tier 1 eller 2? eller hva?

 

Man begynner med fult tier 1 + masse potions osv i baggene. Veldig kult spør du meg! :p

Endret av Kjobben
Lenke til kommentar

OK, du hvis du velger warrior f.eks så starter du med fullt tier 0 sett, altså valor. Du har også en fin epic mount, diverse crit ringer fra bwl/mc, 150g og endel mats (dark iron osv). Du kan begynne å oppgradere armoren din hos dverg kongen i if, vet ikke hvor du må gå i orgimmar, kanskje thrall?

 

Jeg har forresten ventet på charen min i 40min :( :(, greit jeg har endel smallville episoder som jeg ikke har sett enda :p

Lenke til kommentar
Man starter ikke med tier 1 nei, man starter med tier 0, altså Valor, shadowcraft osv. Jeg holder forresten på med tier 0,5 questet, har allerede skaffet meg bracerene.

5698582[/snapback]

 

Oh... Min feil. Forrige gang var det tier1.

 

Vet du hvor vi finner de questet(questene), er det hos trainer?

Lenke til kommentar
Man starter ikke med tier 1 nei, man starter med tier 0, altså Valor, shadowcraft osv. Jeg holder forresten på med tier 0,5 questet, har allerede skaffet meg bracerene.

5698582[/snapback]

 

Oh... Min feil. Forrige gang var det tier1.

 

Vet du hvor vi finner de questet(questene), er det hos trainer?

5698597[/snapback]

 

 

For alliance er det hos kongen i Ironforge, har ikke testet med horde enda, men kanskje hos Thrall, ren gjetting da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...