Clerion Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hei. Play.com har lagt ut pre-order på Narnia: The Lion, The Witch And The Wardrobe nå og jeg lurer på hvilke subtitles denne filmen vil få i England. Vil kanskje tro det går under samme region som Norge men er ikke 100% sikker. Filmen kommer ut den 03/04/06 iforhold til cdon`s 26/04/06 så jeg akter å bestille den fra play uansett men godt å vite. Direkte link hvis flere er intresert Lenke til kommentar
Njål Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Ingen av de stedene som pleier å være oppdatert på kommende titler har info om undertekster ennå (England er riktignok samme region som Norge, men de tilhører forskjellige grupperinger for undertekster, så det er umulig å si noe sikkert før det offentliggjøres hvilke tekster som er med). Her er en side som oppdateres etter hvert som det kommer mer info. En annen sak er at 2-disc-utgaven er billigere hos Amazon UK enn hos Play, £14.64@Amazon med frakt (etter at lokal mva er trukket fra) mot £15.99 hos Play. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Hmm, ok. Men har allerede satt meg på lista. Det er ikke så stor forskjell egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå