tp88 Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Noen her som vet om det finnes noen programmer der man enkelt kan lage en wap-side uten å kunne alle disse kodene. Jeg hadde planer å lage en wap-side med masse gratise polyfoniske ringetoner som jeg har samlet på pcn. Hvis noen vet om et program som skriver kodene selv, vennligst svar da på dette emnet! Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Veit ikkje heilt om dette er det du søker, men eg slenger det inn alikavel. Telenor Online har ein Wap-generator som du kan bruke til å lage wap-sider med. Mend du må vere kunde hos dei for å bruke den . Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 Jeg er desverre ikke medlem der, og jeg orker ikke å være medlem hos telenor. Hvis noen er medlem der, kan de laste ned programmet og sende det på epost til meg? [email protected] Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Kan noen ta og svare her da? trenger hjelp... Lenke til kommentar
tbone Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Du finner noe greier her: http://www.cellular.co.za/download_page.htm Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Du kan bruke Mobile Internet Toolkit som er gratis og lages av Nokia. Finnes her: forum.nokia.com Er treig fordi den er skrevet i java, men det geniale er at man kan laste ned simulatorer for ulike nokia telefoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå