Gjest Slettet+1242 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hei. Jeg har et problem med bildet på skjermen. Det hele startet for ca. en uke siden. Da jeg satt å spilte warcraft 3. Plutselig dukker det opp streker nedover hele skjermen som vrenger fargene og det var umulig å se noe. Jeg restartet og problemet forsvant. så, etter en par dager skjer det samme ved oppstart av windown.. alt blir vrengt og jeg prøver med en restart. Dat samme skjer igjen... Alt ender med at jeg restarter en par ganger og streipene er vekke. Etter dette begynner det\de å komme mer hyppigt. altså hvær gang jeg restarter. Jeg tenker med en gang at det kansje er noe galt med skjermen, og bytter den ut med en annen jeg har stående, men det viste seg at det ikke var løsningen. Jeg tar ut skjermkabelen og setter den godt inn i pc\skjerm, og da fungerte det. Da fant vi løsningen tenkte jeg, men det var ikke riktig det heller. Stripene kom stadig tilbake og jeg tenker at skjermkortet har skylda. etter en par restarter med samme skjermkort forsvinner bildet helt. Jeg henter et annet skjermkort fra mor sin pc, men det er ingen forandringer. skjermen registrerer ikke aktivitet når jeg skrur på pc'n. Noen som har noen ide om hva detta kan være? Burde jeg poste specs på pc'n og kansje? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Prøv annen skjerm og andre skjermkortdrivere. Prøv ny DirectX. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Prøv annen skjerm og andre skjermkortdrivere. Prøv ny DirectX. 5698050[/snapback] Nå har det seg slik at jeg har prøvd med 2 skjermer, og begge fungerte (viste samme feilen). Jeg kan ikke prøve andre skjermkortdrivere eller ny directX, siden jeg ikke får bilde på skjermen. Lenke til kommentar
MrRetard Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg hadde det samme problemet. Har du overclocka skjermkortet ditt eller noe? Jeg vet ikke om jeg gjorde det, men jeg hadde de stripene. Fikk dem hele tiden med mitt radeon. Prøv og åpne windows media player når du får dem, da går noe av dem vekk;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg hadde det samme problemet. Har du overclocka skjermkortet ditt eller noe? Jeg vet ikke om jeg gjorde det, men jeg hadde de stripene. Fikk dem hele tiden med mitt radeon. Prøv og åpne windows media player når du får dem, da går noe av dem vekk;) 5698309[/snapback] Nope. har ikke klokket noe some helst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg har da fått pc'n tilbake og det var hovedkortet som var syndebukken. Noe mer informasjon fikk jeg ikke. Det endte med at de byttet hovedkort(til en annen type) fordi de sikert ikke fikk tak i den jeg hadde fra før (de sa det når jeg leverte inn pcn at det kunne ta litt lengre tid pga. dette) Men nå merker jeg at pcn ikke yter det den burde. Det er klin umulig for meg p spille battlefield 2 f. eks. Ja jeg så på system sto det at jeg hadde en AMD Athlon 1100 mghz prosessor.¨ Men det rare er at når jeg leverte inn pc'n hade jeg en AMD sempron, men vet ikke hvor mange mhz(sempron 2600), Er det mulig at de har byttet prosessor uten at jeg fikk vite det for å spare penger etc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå