wil Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hei. Sitter her å bygger pc`en min. Setter i Hovedkortet og sånn. Da får jeg til min forskrekkelse, se at når jeg skal sette i diverse kort på hovedkortet som, skjermkort, USB Kort osv at det ikke passer med skrudene. Der som man skal skru fast kortene til. Jeg er ikke sikker på hva dette kommer av. Noen som kanskje vet? Kan det ha noe med at jeg ikke har satt på den bracketen som er i kabinettet, den som er i mot hovedkortet? Kabinettet er et Yesico Kabinett og hovedkortet er et MSI K8N Diamond Hovedkort. Håper noen vet. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Disse spacerne du setter på kabinette og fester hovedkortet i, har du satt dem på riktig sted. Ett kabinett pleier som regel å støtte mer enn en standard og man kan sette de spacerne på forskjellige steder avhengig av hvilket type hovedkort man har. Ta å dobbelt sjekk det så hovekorte ditt ikke er skrudd fast feil i forhold til de. Det er det eneste jeg kan komme på. AKIRA Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Er ganske sikker på at de er skrudd på riktig plass, men kan sjekke. har pc`en stående her nå. Noe må være galt her ja. Det er slik at det akkurat ikke går liksom. Skal ha et Skjermkort og 2-3 PCI kort på hovedkortet så det er litt viktig at det står riktig. Er ikke så morsomt med kort som ikke sitter godt fast. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Merkelig problem, hvilket hk og kabinett? Pleier stort sett bare å passe en bestemt plass de spacerene. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg hadde samme problem med et gammelt HK, Pentium3. Der måtte jeg skru av metal skinnen på kortene for at det skulle virke. Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Ok. takk for svarene, men i går morrest fikk jeg plutselig til å sette i alle kortene. Både skjermkort, USB Kort, USB Bracketen og Firewire Bracketen. Nå venter jeg bare på Trådløs kortet mitt da blir maskina koplett Kabinett: Yesico Hovedkort: MSI Diamond Uff, det Yesico kabinettet er et hælvete å få igjen hvis du først har fått det opp . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå