Gå til innhold

Skjermen slår seg av helt av seg selv!

gorane

Anbefalte innlegg

Begynner nå å lure på om det er skjermen det er noe galt med

Tar det fra begynnelsen:

Skjermen slår seg av helt av seg selv, ganske ofte, men stort sett når jeg spiller. Eneste som hjelper da er å restarte maskinen

Sendte grafikkort og hovedkort tilbake til komplett, de byttet grafikkortet, sendte tilbake, men skjermen slo seg fortsatt av..

Fikk da beskjed om å sende hele PC'en tilbake, da byttet de strømforsyning, men oppdaget i dag at skjermen slår seg av, IGJEN!

Nå lurer jeg rett og slett om det kan være skjermen min det er noe galt med, eller kombinasjonen PC og skjerm. Når jeg bruker skjermen på den gamle PC'en har jeg ikke dette problemet..Kun på den nye PC'en.. Kan det være slik at skjermen ikke "tåler" den nye PC'en? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som du sa selv kan det at skjermen krangler med deg.

Altså, du burde prøve med en annen skjerm.

5697795[/snapback]

Så kan det altså være slik at en skjerm kan virke utmerket med en PC, men begynne å krangle med en annen? uten noen spesiell grunn?

Lenke til kommentar

Altså, skjermer skur seg ikke av sånn uten videre..

Tipper du har et problem med grafikkortet ditt. Dersom dette resetter seg (pga varme?) mister skjermen din signalene, og går i Standby-modus.

Du sier at skjermen virker sammen med din gamle pc - dette indikerer at du har et eller annet problem med din nye pc. Last ned f.eks Rivatuner og sjekk temperaturene på grafikkortet ditt.

mvh r.-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...