DogiDog Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 YO YO YO!! YO jeg lurer på hvilket plattform spill til PSP som er kult kansje dere kunne hjelpe meg litt!? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Viss du venter litt så kommer det et spill i Jak and Daxter serien Nemlig Daxter. Der du følger ham gjennom de to årene som er i mellom Jak & Daxter og Jak II Disse spillene er høykvalitets platformspill. Så her kan du vente deg det ytterste i sjangeren. Det virker veldig lovende ut med bra grafikk og bra gameplay Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 I og med at dette bare gjeld konsoll, skal tråden i ein av konsoll-kategoriane. Tråden flyttes derfor til "Spørsmål og svar - Konsoll" da det truleg ikkje kjem til å bli så mykje diskusjon rundt dette emnet, men meir generelle tips om aktuelle spel. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Gripshift er ganske fornuftig, det er en gåteplattformracer du kan lese mer om her. Ellers er det ingen plattformspill ute som er verd å nevne på PSP akkurat nå, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå