FVEE75 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Vurderer å kjøpe meg Tiger Woods 2006 til Xbox360, og lurer på om det bare går an å spille online mot venner, eller går det an å spille mot andre på nett? Noen som har det og kan si sin kommentar om spillet? Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Det går fint å spille online mot både venner og andre på nett,det er et greit spill,har brukt endel timer på det.Du kan gå rett online(EA-server)men vil anbefale deg å spille offline og bygge opp din egen karakter først. Lenke til kommentar
AngryNorwegian Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 kjøpte tiger woods for en stund siden og hva jeg synes om det kan vel sier sånn som dette: lyst til å kjøpe min? Personlig syntes jeg det sugde plumbo, men nå er jeg mer en tilhenger av links serien som jeg synes er overlegen TW. Få baner og ikke minst kjedelig singleplayer del. Achivements får du bare hvis du spiller online. Lenke til kommentar
FVEE75 Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 kjøpte tiger woods for en stund siden og hva jeg synes om det kan vel sier sånn som dette: lyst til å kjøpe min? Personlig syntes jeg det sugde plumbo, men nå er jeg mer en tilhenger av links serien som jeg synes er overlegen TW. Få baner og ikke minst kjedelig singleplayer del. Achivements får du bare hvis du spiller online. 5699964[/snapback] he he, kjøper gjerne din jeg.. stor fan av TW som jeg har på den gamle xboxèn, men vil gjerne ha det til xbox360 også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå