dado Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Har en x2 4800+ cpu,les nede står mye mer. Jeg lurer på om det er normalt at temperaturen på cpu er 45c vanlig og 51c når man spiller. Problemet er når den er 45c vanlig, så er vifta på 5075rpm.Når jeg spiller er vifta 5800,6000. Jeg synes det er litt for mye. Jeg har ikke klockket cpu heller, og det er boxetvifta. Trenger bare å vite om det er farlig hvis RPM er så stor,og om det går ann å fikse det Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg nok gått for en ny kjøler. Endret 4. mars 2006 av Jonulf Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 http://www.zalman.co.kr/ viser en liten film helt nederst, så kan du se om du har gjort riktig Lenke til kommentar
dado Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg for se kanskje jeg kjøper ny kjøler,men jeg tror det er kabinette som ikke for nok luft,Noen som vet hvordan jeg for viftene på kabinette å kjøre fortere,jeg prøvde å stille dem gjennom PC PROBE 2 men den finner dem ikke en gang.Må jeg i bios for å stille dem eller:) Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Prøv speedfan for å justere viftehastighetene. Om det ikke går med verken probe eller speedfan så kan det være at det ordner seg med en biosoppdatering. Lenke til kommentar
dado Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) hvor kan jeg laste den Må jeg avinstalere først pc probe eller kan den være der Endret 4. mars 2006 av dado Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 hvor kan jeg laste den Må jeg avinstalere først pc probe eller kan den være der 5699692[/snapback] Søk på google: download speedfan Du trenger nok ikke avinstallere probe, men det kan bli komplikasjoner om probe og speedfan kjører samtidig. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Kan jo ta av side dekselet og kjøre med det av en stund, og sjekke varmen? Hadde lignende problem, men snudde viften som jeg fant ut var feil vei. Den drog luften inn og fucka luft strømmninga inne i toweret, etter det så sank gradene betraktelig med dekkslet på igjen. Lenke til kommentar
dado Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Alle viftene er satt riktig vei,men de er ikke kraftige tror jeg, skal prøve å få dem til å kjøre fortere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå