Gå til innhold

Fortvila, tips til ny mob

Anbefalte innlegg

Skal ha meg ny mobil og er heilt fortvila, har ingen aning på kva eg skal velga. Såg litt på SE sine walkman, men dei er alt for plasticfantastic. Nokia sin N70 er grei, men klumpete også har eg lest at den er treig i resp. Har mest lyst på Nokia sinn 8800 berre at den er ribba for funksjonalitet og litt stiv i prisen. Hadde den berre hatt minnekort hadde den vert grei.

Uansett, er åpen for alle forslag

Det eg trenger av mobilen:

- Sync med Outlook

- MP3 spelar ( med støtte for wmv, aac ++++)

- Solid, både tåler ein støyt og god å holda

- Stort minne

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal ha meg ny mobil og er heilt fortvila, har ingen aning på kva eg skal velga. Såg litt på SE sine walkman, men dei er alt for plasticfantastic. Nokia sin N70 er grei, men klumpete også har eg lest at den er treig i resp. Har mest lyst på Nokia sinn 8800 berre at den er ribba for funksjonalitet og litt stiv i prisen. Hadde den berre hatt minnekort hadde den vert grei.

Uansett, er åpen for alle forslag

Det eg trenger av mobilen:

- Sync med Outlook

- MP3 spelar ( med støtte for wmv, aac ++++)

- Solid, både tåler ein støyt og god å holda

- Stort minne

5697449[/snapback]

Du kan ta en titt på Siemens sin nye vidunder :) SXG75.

Den har fått mye skryt. Den har jo alt også.

Lenke til kommentar
Du kan ta en titt på Siemens sin nye vidunder :) SXG75.

Den har fått mye skryt. Den har jo alt også.

5697632[/snapback]

Testet denne på jobben i går og jeg ble veldig skuffet. For det første er designet ikke helt min smak; den er litt for stor og ganske klumpete. Svart mot sølv gjorde seg heller ikke så bra på denne modellen.

Skjermen er fin, men ikonene i menyen er rett og slett kjedelige. Menyen er også litt spesielt lagt opp, ikke like intuitiv som Samsung/Nokia/SonyEricsson.

Telefonen har GPS, men man må betale ca 800 kr/år for å bruke det.

MP3-spiller har den, men lyden var så som så.

Epost-leseren var helt OK, men i den programvareversjonen som var på telefonen jeg prøvde, gikk det ikke an å ta ned kun overskrifter. La oss håpe de endrer dette i nyere programvare.

-snubbel

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da har eg endelig klart å rota meg ned til butikken og sett på litt mobiler. Holdt på å kjøpe Samsung i300 men,

- Stor

- Plast

- Tung

- Ikkje EDGE eller 3G

- Bat. kap.

Nokia N70 er heilt grei, den har det meste bortsett fra muligheten å koble inn vanlige øreklokker(??) også er den litt for stor. Kanskje litt treig og.

SXG75 syns eg virker som eit halvferdig produkt.

Qtek 8300, tja.. kanskje, nokon erfaringer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...