Espen_k Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Jeg har en Logitech MX 1000 mus som jeg nå bruker.. men nå viser led-skjermen bare 1 prikk, noe som betyr at den må lades snart... når jeg setter den i laderen så skjer det ingen ting... Noen Antydninger? Endret 4. mars 2006 av B-Zerc Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 kan være gåent batteri.. altså det oppladdbare.. eller så kan det være feil med laderen.. ville sjekket laderen med ett multimeter og sett om den gir ut strøm Lenke til kommentar
smy Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 fikk samme problem her men fikk ikk mus til ent opp at jeg kjøpt en g5 Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Sjekk at det ikke er noe bøss på ladekontaktene i laderen eller musen. En sjelden gang så 'treffer' ikke min når den settes i laderen, men du har vel prøvd å ta den litt opp og ned/vri på den og sånn regner jeg med. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Rens ladekontaktene både på musen og på ladestasjonen. Lenke til kommentar
Espen_k Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Prob er fikset, Takk for oppmerksomheten! - Admin kan stenge denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå