Gå til innhold

Billig hardware/mobiltelefoner i Afrika?

twarr

Anbefalte innlegg

Hei!

Min far skal ned til Afrika og fiske, nærmere bestemt landet Sierra Leone, og byen Abidjan..

Veit dere om det er billig hardware - og eller mobiltelefoner?

Hadde vert litt kult å fått radeon 9700 til 1500 kr liksom...

Og nokia 7650 til ca. det samme...

Veit dere prisene der nede?

Please help!

Min far skal reise i dag, så da trenger eg å vite om han skal kkøpe med seg nokke...

mvh

Twarr

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lol afrikka,ikke for å være rasist eller noe men jeg tipper data prisene der er dyrere enn i norge eneste utakk er selvsagt helleri stjelte mobiltelefoner og pc,hvis du skal ha billige data deler må du dra til asia,i kina selger de faktisk også faka hovedkort :smile: for en billig penge,har lest om det.Usa har også billige deler da med såkalt mail in rebate blir det enda billigere.

Lenke til kommentar

Quote:

twarr skrev (2002-09-21 14:28):

Hei!

Min far skal ned til Afrika og fiske, nærmere bestemt landet Sierra Leone, og byen Abidjan..

Veit dere om det er billig hardware - og eller mobiltelefoner?

Hadde vert litt kult å fått radeon 9700 til 1500 kr liksom...

Og nokia 7650 til ca. det samme...

Veit dere prisene der nede?

Please help!

Min far skal reise i dag, så da trenger eg å vite om han skal kkøpe med seg nokke...

mvh

Twarr

Sierre Leone er et av verdens fattigste land, og jeg tviler på at datautstyr er særlig høyt prioritert. Les mer på http://travel.state.gov/sierra_leone.html

Lenke til kommentar

En venn av meg som er fra Senegal lurte på om jeg kunne hjelpe ham med å skaffe billige Pentium maskiner (100Mhz - 233Mhz), som en venn av ham der nede trenger for å utvide sin buisness med kurs i Internet for bedrifter.

Jeg tror ikke at han hadde henvendt seg til en bekjent i Norge hvis det er så billig i Senegal. Men man kan aldrig vite.

Lenke til kommentar

Her er det litt mer info om landet du sender far din til...

CIA siden om SierraL

utdrag:

Telephones - mobile cellular: 650 (1999)

Telephone system:

marginal telephone and telegraph service.

national microwave radio relay trunk system, made unserviceable by military activities, is now operating from Freetown to Bo and Kenema (April 2001)

pass på livsforsikring

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...