Gå til innhold

Lydproblem i Fable - The Lost Chapters


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

 

Jeg har et lite problem med spillet "Fable - The Lost Chapters". Hver gang jeg spiller spillet, så forsvinner lyden. Ganske merkelig og ekstremt irriterende. Altså, jeg kan spille spillet 5-10 min før selve lyden forsvinner.

 

Har noen av dere vært i samme situasjon og vet hvordan man skal løse problemet? Vet dere om noen form for Patch? Jeg har ikke funnet noen enda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg selv funnet ut av problemet. Det ser ut som spillet ikke støtter 5.1 lyd. Litt merkelig, men sant. Jeg gjorde en innstilling i kontrollpanel, og satte lyden til 2.1. Da fungerte lyden hele tiden.

 

Men jeg lurer på en ny ting. Når man lagrer spillet, så loader man ikke på samme plass som man lagret spillet. Jeg vet at det står at det bare går an å lagre karakter. Ikke hvor langt man har kommet i spillet, for det tar autosaven seg av. Men når jeg har lagret min karakter og skal loade, så vil ikke karakteren bli lagret. Jeg vil starte helt på nytt i ”questen”, uten noen form for endringer. Da karakteren min gikk fra barn til mer ungdom, så ble ikke det lagret. Er det slik det skal være eller?

 

Men finnes det ikke en form, der man selv kan lagre spillet, uten å slippe å starte i begynnelsen av hver ”quest”?

 

Kan noen ellers si meg hvordan det med lagring foregår i ”Fable – The Lost Chapters”.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...