fenix` Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 hie har nettop bygd meg pc og har enda ikke fått lyd. Kjøpte denne som har inenbygd lydkort, men det var ingen drivere med og jeg finner ikke noe om hva slags lydkort det er. Sikkert et helt idiotisk sprsmål, men noen som har peiling? Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Trodde ikke jeg fant driveren til det integrerte lydkortet på pcn min jeg heller! Men en kompis av meg sa at jeg kanskje skulle prøve cd'n som hører til hovedkortet der lå jaggu LAN, LYD, USB, og resten av driverne også, LAN ville ikke bli mere enn 10Mbit når jeg ikke hadde installert driveren og USB2 ble bare USB1.0 så sjekk cd'n Lenke til kommentar
valentino Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Det pleier å være en god ide å ha de nyeste driverne installert. Dersom lydkortet er innebygd finner du mest sannsynlig drivere på hjemmesiden til hovedkortprodusenten. Dersom du opplyser om hvilket hovedkort du har, og gjerne hvilket Chipset, så kan vi fortelle hvilke drivere du bør bruke. mvh. Valentino Lenke til kommentar
fenix` Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310722 det er vel bare denne informasjonen jeg sitter på akkurat nå, og noen hovedkort cd har jeg heller ikke :s mulig jeg bare er rotete siden det begynner å bli sent, for lete litt imorgen Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310722 det er vel bare denne informasjonen jeg sitter på akkurat nå, og noen hovedkort cd har jeg heller ikke :s mulig jeg bare er rotete siden det begynner å bli sent, for lete litt imorgen 5697402[/snapback] Se linken din til komplett og les den første kommentaren der. det står nemlig at du MÅ ha SP2 for å få lyd/usb til å funke. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Realtek High Definition Audio Driver 32-bit: download 64-bit: download Jeg fant disse filene på aopen sin globale side. Velg downloads og følg rullegardinmenyene for å finne andre drivere. mvh. Valentino Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hvis det ikke virker kan du gå inn og se hva slags lydkort det er manuelt. PCWizard 2006 kan brukes hvis du ikke finner frem i menyen Lenke til kommentar
fenix` Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 har sp2, takker og bukker valentino. får se om det funker snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå