gica Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 jeg hadde Chess i 2 år, og det var nok. Råtten kundeservice gjorde at jeg dro. Prisene ja billig, men bytte til netcom nett er det dummeste de har gjordt. Ja mye dritt slenging over alt, men den tid jeg hadde kontantkort fra netcom var nettet ustabilt tilogmed i oslo. Nei, huff til Netcom og ja huff til Chess. Nå har jeg Tele2 Champion som faktisk er billigere en chess, god kunderservice og ja, de bruker Telenor nettet. Jeg er fornøyd med dem og jeg kommer aldri til å gå til noe dårligere som Chess. Lenke til kommentar
zica Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Nå har jeg Tele2 Champion som faktisk er billigere en chess, god kunderservice og ja, de bruker Telenor nettet. 5720966[/snapback] God kundeservice? Ikke slik jeg opplevde det i den korte perioden jeg var Tele2-kunde ihvertfall! Tok opptil 14 dager før jeg fikk svar på mail, og fikk forskjellig svar på spørsmålet fra forskjellige kundekonsulenter. Helt håpløst. Har NetCom nå, og svar på mail kommer i løpet av 1 døgn. Lenke til kommentar
nighttrain Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg har hatt Chess i mange år og vært fornøyd inntil i høst . Kundeservicen pr mail har vært elendig . Når jeg sendte mail og bad om å forbli på Telenors nett inntil videre fikk jeg aldri svar tross gjentatte purringer . Jeg fikk nytt SIM kort med Netcom dekning i posten som ikke fungerer . Imidlertid så fungerer mitt Chess SIM kort med telenordekning foreløpig . Jeg sier defor Bye bye Chess og flytter fra Chess Knockout til Tele2 Champion . Dette ab. er litt rimeligere samt like priser i Norge og Sverige samt at i Norge er det Telenordekning som ofte er litt bedre enn Netcon i utkant strøk Lenke til kommentar
Knoph Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Djuice Allstar er helt genialt. Merkelig i grunnen at haiene Telenor har sluppet noe så bra for kundene .. I tillegg er det en del forhandlere som gir noen hundrelapper avslag på telefonene ved nyregistrering av abonnementet - selv uten bindingen! har akkurat fått meg en ny Nokia6680 fra nowire.no for 1899 med Allstar, uten binding =) Se om dere kan slå DEN dere chess folk! Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Mitt nye abonnement blir djuice allstar, 20 kroner mer i måneden enn jeg betalte for Chess Connect eller hva det nå het en gang, men med 50 "gratis" SMS hver måned, som mer enn oppveier for den ekstra månedsavgiften. I tillegg får jeg sende 30 gratis SMS fra nettet (hver måned?), samt gratis MMS hver fredag. Som om ikke det var nok er ringeprisene fra mobil til mobil nesten halvparten, kun 69 øre/pm mot deres 129 øre/pm. *gjesp* Det er ingen som tjener på slike "tilbuds-hoppere" og småbrukere som deg uansett, så Chess sier nok bare "Good riddance". 5720595[/snapback] Makan til idotsvar skal man leite lenge etter. Stakkars fyr som kjeder seg så innmari over denne tråden, men likevel gidder å skrive svar. Kanskje på tide å finne seg en hobby? Poenget er jo at de fleste ønsker billige priser. Mange synes det er greit å sende sms fra nettet, og da er jo Telenor og NetCom en god ide. Synes de det blir for tungvint, er det vel mest fornuftig å finne seg operatører som kun fokuserer på pris, og ikke noe fancy nettsider. Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Min kone hadde abonnement hos Sense, de ble en del av Chess. For et aar siden trengte hun hjelp til noe, sendte 5 mailer uten svar. Hun sa da opp abonnementet og valgte Talkmore. Fikk da svar paa alle sine mail en dag senere. Chess nektet aa godta overflytting til Talkmore. Alle regningene var betalt av henne. Etter 4 uker og beklagelse paa beklagelse fra Talkmore paa noe som ikke var Deres feil men feil hos Chess ga hun opp og bestilte nytt nummer hos Talkmore. Etter det har alt fungert perfekt. Men saa til jul 2005 fikk hun et sim-kort fra Chess med at hun var flyttet over til Chess fra Sense. Hun sendte da bekreftelse paa oppsigelse et aar tidligere og tilbakemelding fra Sense som bekreftet oppsigelsen. Chess godtok ikke dette og sa at hun ville faa regning fra januar. Jeg ringte da en venn i Dagbladet som tok kontakt med Chess og vi fikk en bekreftelse paa at abonnementet var slettet. Vi var da veldig forundret over aa faa en regning naa i februar fra Chess. Tok paa nytt kontakt og sendte ogsaa mail til Vollvik. Fikk da tilbakemelding fra begge hold om at De skulle ordne opp. Fikk ogsaa paa nytt bekreftelse paa at abonnementet var slettet. Dette naa for 3 gang. Men fikk ogsaa beskjed om at De ikke kunne finne noe i sine systemer paa at vi hadde tatt kontakt med Sense eller Chess tidligere. Saa systemene til Chess er nok mangelfulle og i ferd med aa bryte sammen. Enda etter mailer fra Chess og Sense som bekrefter oppsigelse paasto Chess noe annet. DAARLIG KUNDESERVICE. Ikke et firma jeg vil foreslaa for mine kontakter. Endret 9. mars 2006 av ebbe77 Lenke til kommentar
sheherezade Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 God kundeservice? Ikke slik jeg opplevde det i den korte perioden jeg var Tele2-kunde ihvertfall! Tok opptil 14 dager før jeg fikk svar på mail, og fikk forskjellig svar på spørsmålet fra forskjellige kundekonsulenter. Helt håpløst. Har NetCom nå, og svar på mail kommer i løpet av 1 døgn. 5721176[/snapback] Jeg byttet fra Chess til Tele2 og er så langt strålende fornøyd. De siste henvendelsene jeg sendte til Tele2 via mail fikk jeg svar på henholdsvis etter et par minutter og etter 3-4 timer. Det har aldri gått lenger enn to døgn før jeg har fått svar fra dem i motsetning til hos Chess hvor jeg ble overrasket dersom de svarte på under en uke. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Min kone hadde abonnement hos Sense, de ble en del av Chess. For et aar siden trengte hun hjelp til noe, sendte 5 mailer uten svar. Hun sa da opp abonnementet og valgte Talkmore. Fikk da svar paa alle sine mail en dag senere. Chess nektet aa godta overflytting til Talkmore. Alle regningene var betalt av henne. Etter 4 uker og beklagelse paa beklagelse fra Talkmore paa noe som ikke var Deres feil men feil hos Chess ga hun opp og bestilte nytt nummer hos Talkmore. Etter det har alt fungert perfekt. Men saa til jul 2005 fikk hun et sim-kort fra Chess med at hun var flyttet over til Chess fra Sense. Hun sendte da bekreftelse paa oppsigelse et aar tidligere og tilbakemelding fra Sense som bekreftet oppsigelsen. Chess godtok ikke dette og sa at hun ville faa regning fra januar. Jeg ringte da en venn i Dagbladet som tok kontakt med Chess og vi fikk en bekreftelse paa at abonnementet var slettet. Vi var da veldig forundret over aa faa en regning naa i februar fra Chess. Tok paa nytt kontakt og sendte ogsaa mail til Vollvik. Fikk da tilbakemelding fra begge hold om at De skulle ordne opp. Fikk ogsaa paa nytt bekreftelse paa at abonnementet var slettet. Dette naa for 3 gang. Men fikk ogsaa beskjed om at De ikke kunne finne noe i sine systemer paa at vi hadde tatt kontakt med Sense eller Chess tidligere. Saa systemene til Chess er nok mangelfulle og i ferd med aa bryte sammen. Enda etter mailer fra Chess og Sense som bekrefter oppsigelse paasto Chess noe annet. DAARLIG KUNDESERVICE. Ikke et firma jeg vil foreslaa for mine kontakter. 5724738[/snapback] Men du har vel noen referansenummer, og gamle eposter som du kan henvise til. Da burde jo saken være grei. Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Min kone hadde abonnement hos Sense, de ble en del av Chess. For et aar siden trengte hun hjelp til noe, sendte 5 mailer uten svar. Hun sa da opp abonnementet og valgte Talkmore. Fikk da svar paa alle sine mail en dag senere. Chess nektet aa godta overflytting til Talkmore. Alle regningene var betalt av henne. Etter 4 uker og beklagelse paa beklagelse fra Talkmore paa noe som ikke var Deres feil men feil hos Chess ga hun opp og bestilte nytt nummer hos Talkmore. Etter det har alt fungert perfekt. Men saa til jul 2005 fikk hun et sim-kort fra Chess med at hun var flyttet over til Chess fra Sense. Hun sendte da bekreftelse paa oppsigelse et aar tidligere og tilbakemelding fra Sense som bekreftet oppsigelsen. Chess godtok ikke dette og sa at hun ville faa regning fra januar. Jeg ringte da en venn i Dagbladet som tok kontakt med Chess og vi fikk en bekreftelse paa at abonnementet var slettet. Vi var da veldig forundret over aa faa en regning naa i februar fra Chess. Tok paa nytt kontakt og sendte ogsaa mail til Vollvik. Fikk da tilbakemelding fra begge hold om at De skulle ordne opp. Fikk ogsaa paa nytt bekreftelse paa at abonnementet var slettet. Dette naa for 3 gang. Men fikk ogsaa beskjed om at De ikke kunne finne noe i sine systemer paa at vi hadde tatt kontakt med Sense eller Chess tidligere. Saa systemene til Chess er nok mangelfulle og i ferd med aa bryte sammen. Enda etter mailer fra Chess og Sense som bekrefter oppsigelse paasto Chess noe annet. DAARLIG KUNDESERVICE. Ikke et firma jeg vil foreslaa for mine kontakter. 5724738[/snapback] Men du har vel noen referansenummer, og gamle eposter som du kan henvise til. Da burde jo saken være grei. 5726415[/snapback] Selvfolgelig, noe som ogsaa fremgaar av inlegget mitt! Ble sendt til Chess med bekreftelse paa mottak. Men etter noen dager saa fant Chess ikke de. Sendt totalt 8 ganger til Chess. (Chess svar og bekreftelse paa oppsigelse) Endret 9. mars 2006 av ebbe77 Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Byttet også til Tele 2 Champion etter at Chess begynte å rote med den elendige netcom dekningen. Kundeservicen til Tele 2 er i hvertfall ikke dårligere enn Chess sin. Hos Tele 2 svarer de jo i hvert fall på mail, men tar litt tid av og til. Opp mot 3 dager, men strålende fornøyd etter en måned med Tele 2 jeg. Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 I dag ble mitt nye sim-kort fra Chess aktivert. Merket ikke noe forskjell i dekning rundt omkring i bygda, bortsett fra at jeg har fått FULL dekning i hele huset mitt og gaten min! Jeg ligger bak et fjell i en dal på en måte, og har aldri hatt noen imponerende dekning her hjemme, men godt nok liksom. Nå har jeg konstant full dekning. Så jeg er faktisk strålende fornøyd med Netcom dekning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå