DJ_DiABlo Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hei! jeg har et Microsoft Remote Keyboard for Windows XP Media Center Edition. å får ikke dette til å virke... har dere noe peiling på dette? jeg har både iMon ir å en ir port utenom... Microsoft Remote Keyboard for Windows XP Media Center Editionhttp://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311242 Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
HKS Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Har du installert siste oppdateringer til Media Center? Jeg måtte gjøre det for å få det til å virke. Hvis det ikke fulgte med når du kjøpte Media Center kan du laste den ned via Windows Update Lenke til kommentar
DJ_DiABlo Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Har du installert siste oppdateringer til Media Center? Jeg måtte gjøre det for å få det til å virke. Hvis det ikke fulgte med når du kjøpte Media Center kan du laste den ned via Windows Update 5714273[/snapback] alt som gikk ann å laste ned på windows update siden er lastet ned... en som sier at eg trenger motakeren som følger med mediacenter fjernkontrollen... stemmer dette? jeg har ikke denne men har jo ir port på kabinettet å en utenom... Lenke til kommentar
crusade Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Du er klar over at du MÅ ha MCE fjernkontrollen med mottaker for å kunne bruke MCE tastaturet? Du kan nok kanskje få det til å fungere med imon mottaker om du bruke girder (girder.nl) til å tolke signalene tastaturet sender, men dette er laangt fra plug'n play. Lenke til kommentar
DJ_DiABlo Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Du er klar over at du MÅ ha MCE fjernkontrollen med mottaker for å kunne bruke MCE tastaturet? Du kan nok kanskje få det til å fungere med imon mottaker om du bruke girder (girder.nl) til å tolke signalene tastaturet sender, men dette er laangt fra plug'n play. 5893386[/snapback] Oki... Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå