Skosåle Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Nice arbeid Anaxyedden min Prekast Første commenten på 6 måneder detta her Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Takker.. Synd vannblokka er sprekt og lagt på hylla den dag i dag da... Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Life's hard you know... Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hei igjen Fin jobb med den blokka. Har du hatt noen problemer med alger enda med så lite kjølevæske i kjølesystemet,- har lest en del om andre som har fått alger Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Siden home er nede virker ikke noen av bildene, kan du laste opp det ferdige resultatet? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Utrolig kult projekt! Har lyst å lage vannkjøingssett til min laptop på denne måten, men må lese/øve osv først. Liker slike avanserte projekter. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Stilig! Stian, du har samme ideen som jeg har altså? Men veldig tøft prosjekt. Skulle hatt en vannblokk til 370 socket tror jeg den het, intel pentium 3 socket.. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Stian, du har samme ideen som jeg har altså? Tydeligvis! Jeg har lenge tenkt å lage kjøleribbe (og kabinett) på denne måten til min bærbare (som et fremtidsprojekt), noe å strekke seg etter. Nå har jeg gjort små modifikasjoner bare. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Dere ser at den siste posten her er fra 2007 ? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Er vel lov til å kommentere fordet vel? jeg bare kommenterte siden jeg så noen andre hadde postet, leste igjennom workloggen og kommenterte arbeidet. Tenkte ikke over datoen.. Men må vel være lov å kommentere gamle tråder? Lenke til kommentar
Cleafox Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Strengt tatt fortjener vel dette verket å bli "bumpet" opp til live igjen. Flott worklog, og ikke minst flott arbeid. Lenke til kommentar
settings Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 bumper denna i år og jeg. hvordan lagde du kjøleribene? med sag eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå