Mr.Anki Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 detta blir meget bra.. snart update ? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Begynner å se bra ut dette Å du klager på at du roter når du jobber? (hæ?) bare vent til jeg e rferdig med en arbeidsøkt Den loddingen begynte å se mye bedere ut! men puss å poler plexien Så ut som et pent oppsett du har fått deg 5743661[/snapback] Takk Hehe... Var kanskje ikke så mye rot dah.. Plexien skal pusses og poleres og gjøres bra til slutt Skal bare gjøre ferdig borejobben! Og jeg håper også at loddinga sitter som ei kule nå, begynner å bli lei å lodde om og om igjen.. Håper også at oppsettet mitt funker bra! Håper på gode grader detta blir meget bra.. snart update ? 5746878[/snapback] Takk Neste update kommer nok i morra! Lenke til kommentar
spyro Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Joda, så fett ut det. Og en bamse må man ha Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Jeg må bare si at det her er veldig bra, jeg har egentlig ikke noe å si på dette her, men du spurte om noe festegreier, og det tror jeg dessverre ikke jeg kan hjelpe deg med, men stå på til siste tid og få dette PERFEKT tror ikke jeg har tid/plass til å sette igang med dette enda, jeg sa jo tidligere at jeg kanskje skulle prøve på et lignende forsøk, men da hadde jeg gjort det på en helt annen måte, Da hadde det blitt en kobberblokk med vannkanaler i istedenfor det du nå har gjort. Men jeg får se seinere, har ikke mulighet til å starte et sånt prosjekt nå. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Har ikke svart her før nå fordi jeg egentli ikke har peiling på vannkjøling, men har lyst på det, og fordi jeg ikke har orka svare men syns nesten jeg må svare, for du har gjort en drit bra jobb! Selv om du har feila litt her og der, så blir det nok bra til slutt.. Stå på, KUTGW! Øyvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Hva med å frese ut plass til en O-ring? slik at det blir som en pakning Med den rette fresen til dremel er dette sikkert mulig Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Jeg må bare si at det her er veldig bra, jeg har egentlig ikke noe å si på dette her, men du spurte om noe festegreier, og det tror jeg dessverre ikke jeg kan hjelpe deg med, men stå på til siste tid og få dette PERFEKT tror ikke jeg har tid/plass til å sette igang med dette enda, jeg sa jo tidligere at jeg kanskje skulle prøve på et lignende forsøk, men da hadde jeg gjort det på en helt annen måte, Da hadde det blitt en kobberblokk med vannkanaler i istedenfor det du nå har gjort. Men jeg får se seinere, har ikke mulighet til å starte et sånt prosjekt nå. 5775091[/snapback] Takk Koselig men sånne kommentarer Har kanskje funnet ut en festeløsning. Har noen gamle fester som passer som jeg kan sette på. Har ikke svart her før nå fordi jeg egentli ikke har peiling på vannkjøling, men har lyst på det, og fordi jeg ikke har orka svare men syns nesten jeg må svare, for du har gjort en drit bra jobb! Selv om du har feila litt her og der, så blir det nok bra til slutt.. Stå på, KUTGW! Øyvind 5775774[/snapback] Takker Håper også at det blir bra til slutt... Hva med å frese ut plass til en O-ring? slik at det blir som en pakning Med den rette fresen til dremel er dette sikkert mulig 5780368[/snapback] Hadde kanskje funket det ja... Men blir litt dumt med gummi ved bunnflata? Endret 20. mars 2006 av AnaXyd Lenke til kommentar
spyro Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Joda, ser bra ut dette! Kan bli fett med GPU blokk også Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Joda, ser bra ut dette! Kan bli fett med GPU blokk også 5784501[/snapback] Takk Ja er spent på hvordan den kommer til å bli Men jeg fikk ikke gjort noe i SketchUp idag... Trialen har gått ut.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Joda, ser bra ut dette! Kan bli fett med GPU blokk også 5784501[/snapback] Takk Ja er spent på hvordan den kommer til å bli Men jeg fikk ikke gjort noe i SketchUp idag... Trialen har gått ut.. 5784834[/snapback] Add meg på msn .... Står i profil Lenke til kommentar
spyro Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Så ganske fett ut! Blankt og fint Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 NICE Det ble blankt det MVH |Espen| Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Najs! Blankere kan du vel ikke få det? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Så ganske fett ut! Blankt og fint 5806322[/snapback] NICE Det ble blankt det MVH |Espen| 5806697[/snapback] Najs! Blankere kan du vel ikke få det? 5808137[/snapback] Takk alle sammen! Nei detta går ikke ann å få blankere tror jeg.. Håper det gir god kontakt mellom cpu da! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Ikke glem kjølepasta da (Artic Silver 5 ) Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Ikke glem kjølepasta da (Artic Silver 5 ) 5808202[/snapback] Tror nok jeg ikke glemmer den så lett nei.. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hehe, og ikke glem å ta av beskyttelsesfilmen Nei, det er det vel ikke så mye av Lenke til kommentar
haakie Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Syyk finish på blokka! GLHF Lenke til kommentar
haakie Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Det du gjør med chipset blokken: tar av chipset-kjøleren, legger den oppå noe tre (eller noe annet som kan brukes til mal) Borrer hull i mal-materialet og lager ei blokk utav dette. -Haakie Lenke til kommentar
spyro Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Nei ikke gjør det slik som haakie sier, da kan det hende at dodraugen spiser deg til middag. Joda, var en god idé det, haakie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå