Gå til innhold

Atter en hjemmelaget vannkjølingsblokk! [Comments]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Begynner å se bra ut dette

Å du klager på at du roter når du jobber? (hæ?) bare vent til jeg e rferdig med en arbeidsøkt :whistle:

Den loddingen begynte å se mye bedere ut! men puss å poler plexien

Så ut som et pent oppsett du har fått deg

5743661[/snapback]

Takk :thumbup: Hehe... Var kanskje ikke så mye rot dah.. :p

Plexien skal pusses og poleres og gjøres bra til slutt ;) Skal bare gjøre ferdig borejobben!

Og jeg håper også at loddinga sitter som ei kule nå, begynner å bli lei å lodde om og om igjen..

Håper også at oppsettet mitt funker bra! Håper på gode grader :dribble:

detta blir meget bra.. snart update ? :dribble:

5746878[/snapback]

Takk :thumbup: Neste update kommer nok i morra! :)

Lenke til kommentar

Jeg må bare si at det her er veldig bra, jeg har egentlig ikke noe å si på dette her, men du spurte om noe festegreier, og det tror jeg dessverre ikke jeg kan hjelpe deg med, men stå på til siste tid og få dette PERFEKT ;)

tror ikke jeg har tid/plass til å sette igang med dette enda, jeg sa jo tidligere at jeg kanskje skulle prøve på et lignende forsøk, men da hadde jeg gjort det på en helt annen måte,

Da hadde det blitt en kobberblokk med vannkanaler i istedenfor det du nå har gjort.

Men jeg får se seinere, har ikke mulighet til å starte et sånt prosjekt nå.

Lenke til kommentar

Har ikke svart her før nå fordi jeg egentli ikke har peiling på vannkjøling, men har lyst på det, og fordi jeg ikke har orka svare :p men syns nesten jeg må svare, for du har gjort en drit bra jobb! Selv om du har feila litt her og der, så blir det nok bra til slutt.. :thumbup:

Stå på, KUTGW!

Øyvind

Lenke til kommentar
Jeg må bare si at det her er veldig bra, jeg har egentlig ikke noe å si på dette her, men du spurte om noe festegreier, og det tror jeg dessverre ikke jeg kan hjelpe deg med, men stå på til siste tid og få dette PERFEKT

tror ikke jeg har tid/plass til å sette igang med dette enda, jeg sa jo tidligere at jeg kanskje skulle prøve på et lignende forsøk, men da hadde jeg gjort det på en helt annen måte,

Da hadde det blitt en kobberblokk med vannkanaler i istedenfor det du nå har gjort.

Men jeg får se seinere, har ikke mulighet til å starte et sånt prosjekt nå.

5775091[/snapback]

Takk :):thumbup: Koselig men sånne kommentarer

Har kanskje funnet ut en festeløsning. Har noen gamle fester som passer som jeg kan sette på.

Har ikke svart her før nå fordi jeg egentli ikke har peiling på vannkjøling, men har lyst på det, og fordi jeg ikke har orka svare :p men syns nesten jeg må svare, for du har gjort en drit bra jobb! Selv om du har feila litt her og der, så blir det nok bra til slutt..

Stå på, KUTGW!

Øyvind

5775774[/snapback]

Takker :thumbup::) Håper også at det blir bra til slutt... :hrm:

Hva med å frese ut plass til en O-ring? slik at det blir som en pakning

Med den rette fresen til dremel er dette sikkert mulig :yes:

5780368[/snapback]

Hadde kanskje funket det ja... Men blir litt dumt med gummi ved bunnflata?

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar
Joda, ser bra ut dette! Kan bli fett med GPU blokk også :)

5784501[/snapback]

Takk :thumbup: Ja er spent på hvordan den kommer til å bli ;) Men jeg fikk ikke gjort noe i SketchUp idag... Trialen har gått ut.. :hrm::hmm:

5784834[/snapback]

Add meg på msn :whistle: ....

Står i profil

Lenke til kommentar
Så ganske fett ut! Blankt og fint

5806322[/snapback]

NICE :thumbup:

Det ble blankt det :D

MVH

|Espen|

5806697[/snapback]

Najs! :dribble: Blankere kan du vel ikke få det?

5808137[/snapback]

Takk alle sammen! :thumbup: Nei detta går ikke ann å få blankere tror jeg.. Håper det gir god kontakt mellom cpu da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...