MadRos Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hei, nå skulle jeg instalere win, ike første gang, men alikevel har jeg et problem. den sier at jeg skal sette en en slags "win xp Sp2 cd", sp2 er jo gratis må man kjøpe den og?! man kan jo laste den ned, og brenne på cd? Må det være Iso? eller? Kan noen hjelpe meg?, kommer ingen vei nå Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Formatérte du partisjonen der du skal legge inn Windows? Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Formatérte du partisjonen der du skal legge inn Windows? 5697379[/snapback] Jeg fikk dette til, men ja, jeg skulle formatere partisjonen Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Du skal ikke trenge å ha en Windows XP+Sp2 cd egentlig. Du kan bruke en vanlig XP cd til å formatere partisjonen. Eneste du må gjøre hvis du setter i en vanlig XP cd uten Service Pack er at du må installere den etter at du har installert XP, men dette bruker å gå greit. Men du kan lage en ny Windows XP cd med Sp2 integrert. Da bruker du et program som heter Nlite. Her er en link til det programmet forresten: http://www.nliteos.com/ Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå