peace2 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg lurer på om det finnes et program/funksjon som kan legge inn bilder direkte fra en mappe til en html fil? og la css ordne størrelse og plassering automatisk? Håper noen kan hjelpe! Jeg bruker NVU , men har Dreamweaver og Frontpage .. Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Spørs hvor enkel du tenker på... Bruk dremveawer med wysiwyg-view(design-view) Vil du at css ordner bredde og høyde skriver du f.eks. bare: . img { height: 140 px; width: 100 px; } Endret 4. mars 2006 av Oxido Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Vil du at css ordner bredde og høyde skriver du f.eks. bare: . img { height: 140 px; width: 100 px; } 5700936[/snapback] Jeg mente Feks : å legge inn mange bilder på en mappe som er laget for bilder .. og vil at når jeg legger bilder på mappa , så blir bildene automatisk skrevet til en html fil uten at jeg måtte ordne størrelse/kode på hver bilde jeg legger. Skal ha rundt 30 bilder.. hadde vært kjekt om det fantes program/funksjon som kunne ordne det ... Jeg bruker dreamveaver mx & nvu, er bare å sende å sende tips det Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Du må nok bruke php på det. Mortzor.tk har et slik, vis ikke kan du titte innom php delen av forumet og spørre om dem har noe Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Your domain name: MORTZOR.TK This domain name MORTZOR.TK is still available and you can register it now! Har du en annen link? Kunne vært kjekt med det scriptet. Endret 16. mars 2006 av Gyn3r Lenke til kommentar
Even. Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Riktig url: http://www.mortz.tjokk.net/phpscripts Mange kjekke script der ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå