Gå til innhold

Most Wanted - Penest på 360 eller PC?


Anbefalte innlegg

Fatter ikke hvordan i alle dager folk kan si PC-versjonen er bedre grafisk. 360 har flere polygoner på bilene, HDR/Bloom og flere detaljer. Og det også UTEN HD-TV. HD-TV gjør ikke grafikken bedre, bare klarer. Kan dere ikke få det med dere snart?

 

PC'en har klarer bilde ja, men ikke grafikk.

 

PS: Og Woho: 360 har også framedrops

5707891[/snapback]

 

Du påstår med andre ord at en oppløsning på 768X576 (PAL Standard SDTV) tilsvarer en oppløsning på 1280X720 (720p HDTV) ?

 

Som oerhört sier, er grunnen til at HDTV bilder er "klarere" et direkte følge av at HDTV signalene har høyere oppløsning, og derfor bedre grafikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skiller oppløsning og grafikk. Grafikk ser jeg på detaljer og utseende i spill, mens oppløsningen da er hvor skarp den grafikken visest på skjermen.

 

Edit: Her er en liten sammenligning på Xbox og Xbox 360 versjonen. Xbox sin er en litt nedgradert versjon som er på PC. Med lavere oppløsning på teksturene blant annet. Jeg har nesten spilt gjennom spillet på PC, og det er ikke så veldig stor forkjell. Man ser tydelig at det er mer liv i 360-versjonen.

 

http://www.gamespot.com/features/6140621/p-2.html

Endret av TCi
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+19283741

Man må huske på at hvis man har en 10-20 år gammel tv (varierer fra merke til merke) så suger den (sannsynligvis) hardt. Jeg har en 3 år gammel samsung tv 20", denne viser bildene mye bedre enn min 12 år gammle (husker ikke merke) 20". Så det er meget stor forskjell fra tv til tv selv uten hd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...