Gå til innhold

Most Wanted - Penest på 360 eller PC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har jo veldig mye å si på pcn det da, hvis du har et råskinn av en PC så får du MW til å bli bedre der tror jeg, men det kan og er forskjell på spillene til PC og 360 også da, men jeg ville tro at PC versjonen er laget til et bredere spekter av skjermkort/skjerm enn det 360'n er men skjermen har jo egentlig allt og si hvis du kjører PC på fullt og 360 på fullt hvis det kan reguleres der?

 

BTW: men jeg personlig spiller helst PC spill pga Patcher o.l.

vet ikke om det er mulighet til det på 360'n ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

En kamerat av meg kjøpte en råskin av en pc for litt over 1 år siden (gamerpc) til rundt 17 000 kr. Når jeg var med han for å se på spillet var det uten tvil mye penere å se til på min xb360 med en samsung crt skjerm uten hd (20").

Lenke til kommentar
En kamerat av meg kjøpte en råskin av en pc for litt over 1 år siden (gamerpc) til rundt 17 000 kr. Når jeg var med han for å se på spillet var det uten tvil mye penere å se til på min xb360 med en samsung crt skjerm uten hd (20").

5702586[/snapback]

Men kjører du 360'n i HD så blir dette omtrent likt så har du 360 og hdtv eller mulighet til og koble til crt eller lcd skjerm så ville jeg heller kjøpt det til 360 en pc..

Lenke til kommentar

Et råskinn av en pc koster nok ikke 17.000...

 

Back on topic :

Har spilt spillet på både xbox360 og på min maskin, og det tar seg selvfølgelig best ut på pc, men framerate drops er det som sagt på enhver datamaskin.

Forskjellen er ikke så svær at d gjør noe.

Lenke til kommentar
Er du beruset, Handl3vogn ?

5702763[/snapback]

 

Stusset litt på ordføringa der eg også :!:

5704658[/snapback]

jo var kanskje det i går.. Men jeg ser i hvertfall ikke noe forskjell på mw.. kjører både pc og xbox på lcd skjermen min. kjører alt på high på pcen.. 1280x1024. samma oppløsninga kjører jeg på 360'n. Syns det ser helt likt ut jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

bedre på xbox360... har noe av det beste man kan få i en pc... 7800Gts.. osv..

 

det er ,mye ,mer detalijer i xbox versjonen .. grafikken er hakke bedre...

Lenke til kommentar

Fatter ikke hvordan i alle dager folk kan si PC-versjonen er bedre grafisk. 360 har flere polygoner på bilene, HDR/Bloom og flere detaljer. Og det også UTEN HD-TV. HD-TV gjør ikke grafikken bedre, bare klarer. Kan dere ikke få det med dere snart?

 

PC'en har klarer bilde ja, men ikke grafikk.

 

PS: Og Woho: 360 har også framedrops

Lenke til kommentar

TCi: "Klarere" grafikk er bedre grafikk. Hvis jeg skulle tro din tankegang, og ta den til ekstremiteten, så ville jeg kunne redusere oppløsningen til f.eks. 2x2 piksler og kreve at du fortsatt stod på ditt med at grafikken var "like god, bare mindre klar".

 

Det sier seg selv at dette er et litt ustødig argument. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...