pgdx Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hei. Holder på å lage en norsk språkpakke til et program vi bruker på jobben, nemlig Minicom. Jeg trenger noen til å se kjapt over filen og komme med tilbakemeldinger... Har fremdeles ikke testet pakken i programmet, så jeg vet ikke om det er noen som er helt på tur... Noen av forslagene i filen er litt drøye, men det var et par vanskelige der... Filen heter no.po og er utf-8. All hjelp settes enormt pris på! Lenke til kommentar
gspr Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Disclaimer 1: Jeg er full. Disclaimer 2: Jeg rakk bare gjennom halve filen nå. Esj, ekle forumet lar meg ikke legge ved en diff-fil, så jeg kalte den .txt. halvdel.diff.txt Endret 4. mars 2006 av gspr Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Tusen takk for hjelpen, gspr! Det var veldig til hjelp. Fikk lagt inn 99% av dine anbefalinger, så nå begynner det å ligne noe. Den nye versjonen er lastet over den gamle, og den heter fremdeles http://lagring.net/annet/no.po Hvis flere kan lese gjennom etter skrivefeil eller eventuelle anbefalinger, hadde det blitt satt stor pris på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå