Dragon Hunter Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Noen her ta spillingen litt videre enn å gå gjennom et spill på letteste vanskelighetsgrad, med cheats ol. Det er en rase som kalles klanspillere og som EA prøver å uttrydde. Dermed er det naturlig at vi ikke vil at EA skal stå for alt som heter spill. 6125306[/snapback] Jeg personlig savner den tiden da spill var for rekreasjon, hvor man kunne kjøpe et spill, installere det, for så å spille det i halvannen time og deretter gjøre noe annet. Da slapp man samtidig å tenke på ATi/GeForce 99999999-über-et-eller-annet, og hardware holdt i mer enn 3 mnd. Dette var da de gode gamle Vodoo-kortene fremdeles eksisterte ... Har man kroppsbygging som hobby vil man finne stolene på f.eks. toget ganske ubekvemme, designere av møbler tar utgangspunkt i gjennomsnittet, og det bør spilldesignere også gjøre. Endret 18. mai 2006 av superseven Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Mindre sutring om squadjumping, takk. Edit: innlegg om BF2 blir slettet. Ta diskusjoner om dette i en dertil egnet tråd. Endret 18. mai 2006 av psilocybe Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Mindre sutring om squadjumping, takk. Edit: innlegg om BF2 blir slettet. Ta diskusjoner om dette i en dertil egnet tråd. 6126623[/snapback] Det var jo bare et eksempel på hvordan EA tenker, litt på grensa kanskje, men ikke slettbart. Når det gjelder spore; Gleder meg sinnsykt, det er veldig originalt, det liker jeg. Satser på det blir mange oppfriskende spilletimer her ja! Laster ned den filmen nå! Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Vel det virket veldig som du mente dèt imo.. Skjønner liksom ikke helt hvor du vil hen, med mindre du mener at community skal bestemme hvordan et spill skal være, og ikke lagerne av spillet. Mulig jeg misforstår her altså, men var ikke dette også Dice sin beslutning sammen med EA?? Edit: altså poenget mitt er da, EA kan ikke være sære og dumme fordi ètt spill får en dårlig oppdatering (i samarbeid med Dice), men om denne trenden fortsetter med at EA "legger ned" titlene sine med dårlige oppdateringer for å selge nyere og bedre titler, kan jeg si meg enig.. 6126067[/snapback] Jeg sier at jeg og resten av klanspillerene ikke liker EA, dere som kommer og kaller meg dum.... Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Jeg sier at jeg og resten av klanspillerene ikke liker EA, dere som kommer og kaller meg dum....6127124[/snapback] Tja, det var ikke meningen å kalle deg dum, men måten du skrev det første innlegget ditt virket det hele litt useriøst. Edit: Har noen fått sett videoen fra E3 messxa i år? Har den i HD kvalitet her, men har ikke fått satt opp ftp server enda. Skal se hva jeg kan få fikset med broren min eventuelt i løpet av helga om noen interessert.. Edit2: Glem det, det er ikke en HD versjon, men halvveis bra cam.. Endret 18. mai 2006 av daniel_984 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå