Gå til innhold

Will Wright's Spore - for utrolig til å tro?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forøvrig, dette er utrolig spennende. Håper vi får se noe fra Spore på E3.

Veldig ambisiøst prosjekt! Men har tro på Will Wright, absolutt.

5996222[/snapback]

Store deler av EA sitt område skal visstnok dedikeres til Spore. Så vi får nok mykje informasjon under E3,

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Ser konge ut ja.

Håper bare ikke at EA ødelegger det. (BF2 anyone?)

5701196[/snapback]

EA er en av de viktigste utgiverene, og utviklerene noensinne. At EA gir det ut betyr at det tar utgangspunkt i casual-gamers, ikke Z0mfg0r über haxx0r CS 14izz3r som kun er opptatt av multiplayer skytegalleri, og 150 overflødige bilder i sekundet.

Lenke til kommentar
Noen her ta spillingen litt videre enn å gå gjennom et spill på letteste vanskelighetsgrad, med cheats ol. Det er en rase som kalles klanspillere og som EA prøver å uttrydde.

Dermed er det naturlig at vi ikke vil at EA skal stå for alt som heter spill.

6125306[/snapback]

Det skjønnr jeg ikke hvordan du kan påstå, da de har gitt ut nylige spill som blant annet BF2, som for alt jeg vet har mer enn nok klaner.. Faktisk så er det vel verdenscuper innenfor BF2 såvel som gamle CS og CSS, så i mine ører hørtes dette mer eller mindre bare teit ut.. Endret av daniel_984
Lenke til kommentar
Noen her ta spillingen litt videre enn å gå gjennom et spill på letteste vanskelighetsgrad, med cheats ol. Det er en rase som kalles klanspillere og som EA prøver å uttrydde.

6125306[/snapback]

dust!

du ljuger så du trur det sjøl :nei:

Lenke til kommentar
så i mine ører hørtes dette mer eller mindre bare teit ut..

6125625[/snapback]

Er nok ikke bare i dine ører det høres teit ut ;)

Personlig er jeg rimelig skeptisk til Spore. Det virker helt fantastisk, men som vi har sett mange ganger før: fantastiske spill lever aldri opp når alt kommer til alt.. :(

Lenke til kommentar

6125306[/snapback]

Det skjønnr jeg ikke hvordan du kan påstå, da de har gitt ut nylige spill som blant annet BF2, som for alt jeg vet har mer enn nok klaner.. Faktisk så er det vel verdenscuper innenfor BF2 såvel som gamle CS og CSS, så i mine ører hørtes dette mer eller mindre bare teit ut..

6125625[/snapback]

Greit at det er klaner, men vil de ha klaner? NEI! Det EA bryr seg om er randomsniper123, ikke community. BF2 er et bra spill, men det er ikke takket være EA.

Lenke til kommentar

Gir ikke EA ut de oppdateringer som fikser bugs og slikt da? OG det på minst 4-5 språk.. Tenker ikke bare BF2 selvfølgelig, men også titler innen NFS-serien, LotR spillene, B&W, Sims.. Ikke at jeg skal stå her å forsvare noe som kunne vært et monopol, det vet jeg også ikke er sunt, men samtidig er det uretferdig (syns jeg) å si at de driter i alt som heter ansvar etter en utgitt tittel.. Eller mao jeg har sett langt verre eksempler fra andre utgivere på hvordan å behandle oppfølging av solgte titler..

Lenke til kommentar

Vel det virket veldig som du mente dèt imo.. Skjønner liksom ikke helt hvor du vil hen, med mindre du mener at community skal bestemme hvordan et spill skal være, og ikke lagerne av spillet. Mulig jeg misforstår her altså, men var ikke dette også Dice sin beslutning sammen med EA??

Edit: altså poenget mitt er da, EA kan ikke være sære og dumme fordi ètt spill får en dårlig oppdatering (i samarbeid med Dice), men om denne trenden fortsetter med at EA "legger ned" titlene sine med dårlige oppdateringer for å selge nyere og bedre titler, kan jeg si meg enig..

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar
Vel det virket veldig som du mente dèt imo.. Skjønner liksom ikke helt hvor du vil hen, med mindre du mener at community skal bestemme hvordan et spill skal være, og ikke lagerne av spillet. Mulig jeg misforstår her altså, men var ikke dette også Dice sin beslutning sammen med EA??

6126067[/snapback]

Nei, han mener ikke at communityet skal bestemme hvordan spillet skal være, men at communityet skal være med å bestemme.

Slik som det er nå, er at EA kjører en stil som de færreste i BF2-miljøet liker. De fokuserer kun på penger. Greit nok, alle firma i verden vil tjene mest mulig penger, men problemet er at de som virkelig liker spillet, og spiller det, blir mer og mer satt til side, og til slutt slutter med spillet.

EA hører absolutt ingenting på communityet, de innfører helt nye ting, som endrer spillet HELT, og det 1år etter utgivelsen! De innfører ting som de aller fleste er i mot, og tenker kun på hvordan det skal fungere mest mulig public, og ikke i klansammenhenger.

Lenke til kommentar
Når sa jeg at de driter i sitt ansvar for å vedlikeholde spillene? Problemet er at endringene går til fordel for nevnte randomsniper123. Gir deg denne linken, så du slipper å uttale deg om noe du ikke har greie på.

6125956[/snapback]

Den linken er forresten null verd da den kun inneholder en gjeng med pr0-wannabe's som sutrer og syter fordi Dice har bestemt seg for å fjerne en exploit i BF2. Folk som klager over at exploiter patches opp kan rett og slett bare ryke og reise. Heldigvis ser det ut til at Dice/EA også mener dette.

De innfører ting som de aller fleste er i mot, og tenker kun på hvordan det skal fungere mest mulig public, og ikke i klansammenhenger.

Fleste er imot? Hva i all verden snakker du om? Hvor langt kom dere forresten med den teite signup'en deres? Klarte dere i det hele tatt å få 1% underskrifter??

Endret av Vice
Lenke til kommentar
Fleste er imot? Hva i all verden snakker du om? Hvor langt kom dere forresten med den teite signup'en deres? Klarte dere i det hele tatt å få 1% underskrifter??

6126451[/snapback]

Hvilken signup??

--

Jeg er ikke av den typen som hele veien skal syte over EA/DICE, jeg har stilt meg i allefall nøytral til patchen, jeg uttalte meg kun på bakgrunn av resten av communityet i det innlegget.

Lenke til kommentar
Hvilken signup??

6126546[/snapback]

De verste syterne lagde en online-petition (som alltid ved enhver patch...) som hovedsaklig var imot at Dice skulle fjerne squad-junping-exploiten.... Husker ikke hvor petition'en var men dersom du feks. sjekker feks. battlefield.no forumet ligger det sikkert en link der. (Dersom det i det hele tatt skulle være interressant å finne).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...