ttt Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Same video, film, kall det kva du vil, som er i det er i denne artikkelen? http://www.gamingsteve.com/archives/2006/0...ay.php#comments The above video was from last year's GDC, March 11, 2005 to be exact. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Men.. Uten internett, vil det bli kjedelig da..Når du ikke møter andre stammer..? Nei. Han snakket jo om at man kunne distribuere ting på CD, så jeg vil tro at selve spillet kommer med et stort utvalg. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Dette blir rått, must buy, ikke fan om jeg laster ned dette! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Vet ikke helt om den er postet fra før, men for å være sikker, legger jeg den nå ut... Det finnes en 30-minutter lang gameplay-video, som blant annet kan sees her. Ser umenneskelig kult ut da. Bygg sin egen sivilisasjon fra scratch. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Vet ikke helt om den er postet fra før, men for å være sikker, legger jeg den nå ut... Det finnes en 30-minutter lang gameplay-video, som blant annet kan sees her. Ser umenneskelig kult ut da. Bygg sin egen sivilisasjon fra scratch. 5722460[/snapback] Akkurat den linken ble postet i aller første post, samt linker til hele forelesningen hvor den snutten er klippet ut ifra er postet Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Høh? Jeg trodde da det var intervjuet som ble postet der, jeg. Jaja, da må jeg bare beklage. En liten latmannsglipp fra min side. Spillet ser uansett ut til å bli virkelig vanedannende. Et spill man kan sitte med i 300 timer, og fortsatt gjøre ting man ikke har gjort før. Gleder meg. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Ja, gleder meg voldsomt jeg også! Evolusjonsdelen av spillet ser ubegripelig gøy ut! Og all skryt til folka som har klart å utvikle dette. Tenker det er noen saftige algoritmer de bruker for å kalkulere kinematien, bevegeligheten og animasjonene til vesene man lager. Åå.. nei nå må jeg roe meg med en røyk. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Same video, film, kall det kva du vil, som er i det er i denne artikkelen?http://www.gamingsteve.com/archives/2006/0...ay.php#comments The above video was from last year's GDC, March 11, 2005 to be exact. 5716282[/snapback] Ja, jeg så videoen for et år siden på GDCs nettsider. Ganske rart at den først nå blir kjent på nettet... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Ja, men det betyr at vi også er et helt år på etterskudd i utviklinga av Spore! Tenk på alt det kule de sikkert har lagt til siden den konferansen! Håper det dukker opp noe mere materiale av in-game i Spore. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Finnes det noko hardwarespesifikasjonar på dette? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Ja, men det betyr at vi også er et helt år på etterskudd i utviklinga av Spore!Tenk på alt det kule de sikkert har lagt til siden den konferansen! Håper det dukker opp noe mere materiale av in-game i Spore. 5730067[/snapback] Vi får sikkert vite meir under GDC (20-24 mars). Finnes det noko hardwarespesifikasjonar på dette? 5730087[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
Ph03niX Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 sjekk www.spore.com Lite nytt akkurat nå. Kommer vel mer etterhvert. Morsom introfilm foresten. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Det så fantastisk ut! Gleder meg Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Dette spillet ser så utrolig kult ut, gleder meg som en liten unge! Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg skal lage en "hangDog" som han kalte dette vesene han hadde laget men når kommer de? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 For det første vil jeg kverulere litt på emnetittelen. Hvis noe først er utrolig ligger det i ordet at man ikke kan tro på det. Så til saken: Så først i dag videoene for spillet og gleder meg stort Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 for å være ærlig så tror jeg det spillet der er litt overhypa, og at den videoen der får alt til å virke bedre enn det egentlig er. Skal ikke forundre meg om det ikke er mer å gjøre enn alt det han går igjennom på filmen. Får en slik liten B&W følelse her, der spillet blir rost opp i skyene, men etter 2 timer spilling så er du lei fordi du ble lovet så mye mer enn du fikk. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 for å være ærlig så tror jeg det spillet der er litt overhypa, og at den videoen der får alt til å virke bedre enn det egentlig er. Skal ikke forundre meg om det ikke er mer å gjøre enn alt det han går igjennom på filmen.Får en slik liten B&W følelse her, der spillet blir rost opp i skyene, men etter 2 timer spilling så er du lei fordi du ble lovet så mye mer enn du fikk. 5986366[/snapback] Jau, men nå er vel Peter Molyneux potensiell verdensmester i overhyping av egne produkter også da Selv om jeg er enig med deg i denne saken. Men, time will tell sier nå jeg, så får vi se. Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Faktisk så bryr jeg meg mindre om hvordan Spore kommer til å ende opp. Hovedpoenget for meg er at de (forhåpentligvis) med Spore kommer til å vise at det faktisk er mulig å tenke annerledes når man lager spill. Selv om den godeste PM er utrolig flink til å skape hype om produktene sine, og de sjelden holder det de lover, *er* de ofte til dels nyskapende og andre i bransjen ser hva de klarer å få til. Så jeg tror det blir interessant å se hva som skjer i kjølvannet til Spore Lenke til kommentar
Mossfoot Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Ser konge ut ja. Håper bare ikke at EA ødelegger det. (BF2 anyone?) 5701196[/snapback] Min mening er at BF2 var dårlig i utgangspunktet, men det er en annen diskusjon. SPore ser utrolig lovende ut og jeg har gledet emg til det veldig lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå