Gå til innhold

Will Wright's Spore - for utrolig til å tro?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikke helt om den er postet fra før, men for å være sikker, legger jeg den nå ut...

Det finnes en 30-minutter lang gameplay-video, som blant annet kan sees her.

Ser umenneskelig kult ut da. Bygg sin egen sivilisasjon fra scratch. :)

5722460[/snapback]

Akkurat den linken ble postet i aller første post, samt linker til hele forelesningen hvor den snutten er klippet ut ifra er postet ;)

Lenke til kommentar

Høh? Jeg trodde da det var intervjuet som ble postet der, jeg. :dontgetit:

Jaja, da må jeg bare beklage. En liten latmannsglipp fra min side. Spillet ser uansett ut til å bli virkelig vanedannende. Et spill man kan sitte med i 300 timer, og fortsatt gjøre ting man ikke har gjort før. Gleder meg. :)

Lenke til kommentar

Ja, gleder meg voldsomt jeg også! :)

Evolusjonsdelen av spillet ser ubegripelig gøy ut!

Og all skryt til folka som har klart å utvikle dette. Tenker det er noen saftige algoritmer de bruker for å kalkulere kinematien, bevegeligheten og animasjonene til vesene man lager.

Åå.. nei nå må jeg roe meg med en røyk. :wee:

Lenke til kommentar
Ja, men det betyr at vi også er et helt år på etterskudd i utviklinga av Spore!

Tenk på alt det kule de sikkert har lagt til siden den konferansen! :wee:

Håper det dukker opp noe mere materiale av in-game i Spore.

5730067[/snapback]

Vi får sikkert vite meir under GDC (20-24 mars).

Finnes det noko hardwarespesifikasjonar på dette?

5730087[/snapback]

Nei.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

for å være ærlig så tror jeg det spillet der er litt overhypa, og at den videoen der får alt til å virke bedre enn det egentlig er. Skal ikke forundre meg om det ikke er mer å gjøre enn alt det han går igjennom på filmen.

Får en slik liten B&W følelse her, der spillet blir rost opp i skyene, men etter 2 timer spilling så er du lei fordi du ble lovet så mye mer enn du fikk.

Lenke til kommentar
for å være ærlig så tror jeg det spillet der er litt overhypa, og at den videoen der får alt til å virke bedre enn det egentlig er. Skal ikke forundre meg om det ikke er mer å gjøre enn alt det han går igjennom på filmen.

Får en slik liten B&W følelse her, der spillet blir rost opp i skyene, men etter 2 timer spilling så er du lei fordi du ble lovet så mye mer enn du fikk.

5986366[/snapback]

Jau, men nå er vel Peter Molyneux potensiell verdensmester i overhyping av egne produkter også da :) Selv om jeg er enig med deg i denne saken. Men, time will tell sier nå jeg, så får vi se.

Lenke til kommentar

Faktisk så bryr jeg meg mindre om hvordan Spore kommer til å ende opp. Hovedpoenget for meg er at de (forhåpentligvis) med Spore kommer til å vise at det faktisk er mulig å tenke annerledes når man lager spill. Selv om den godeste PM er utrolig flink til å skape hype om produktene sine, og de sjelden holder det de lover, *er* de ofte til dels nyskapende og andre i bransjen ser hva de klarer å få til.

Så jeg tror det blir interessant å se hva som skjer i kjølvannet til Spore :p

Lenke til kommentar
Ser konge ut ja.

Håper bare ikke at EA ødelegger det. (BF2 anyone?)

5701196[/snapback]

Min mening er at BF2 var dårlig i utgangspunktet, men det er en annen diskusjon.

SPore ser utrolig lovende ut og jeg har gledet emg til det veldig lenge :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...