Gå til innhold

Program som hjelper deg og få tilbake tapte bilder

Anbefalte innlegg

Hallo!

Virker som noen er irritert på meg, så nå skal jeg gjøre nytte for meg, sikkert mange som lurer på dette, og det er om det finnes noe program som man kan redde slette bilder, som er slettet ved en feil, enten på pc eller minnebrikken, usb etc. Dette er ikke reklame eller noe pirat kopiering, dette er et gratis program!! Pm meg så kan jeg gi dere programmet, husker desverre ikke linken.. men kan prøve og finne den!

:dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og poenget er? At en skal ha enda flere tråder å lete gjennom, framfor å holde seg til de som allrede eksiterer? Enda har du forresten ikke klart å opplyse om noe som helst, annet enn at DU vet om et program. Om du skal lage en "hjelpe de trengende tråd", kan du i det minste legge ut link til programmet her!

Lenke til kommentar
Hallo!

Virker som noen er irritert på meg, så nå skal jeg gjøre nytte for meg, sikkert mange som lurer på dette, og det er om det finnes noe program som man kan redde slette bilder, som er slettet ved en feil, enten på pc eller minnebrikken, usb etc. Dette er ikke reklame eller noe pirat kopiering, dette er et gratis program!! Pm meg så kan jeg gi dere programmet, husker desverre ikke linken.. men kan prøve og finne den!

5696765[/snapback]

Kva er problemet med å legge ut link her?

Lenke til kommentar
Hallo!

5696765[/snapback]

Kva er problemet med å legge ut link her?

5699921[/snapback]

Ikke vet jeg... trodde meningen var det med dette forumet... men "generalene" slakter "løpeguttene" her...

Det ødlegger mye ved forumet.

Lenke til kommentar

Nei nå får du gi deg. Jeg bare sier min mening, og det er det tydeligvis andre som er enige med. Regner med at du har fattet poenget nå. Er ikke ute etter deg personlig, på ingen som helst måte. Kan forresten ikke huske å ha deltatt i så mange tråder der du har skrevet heller så.

Lenke til kommentar

Tror egentlig du skjønner hva jeg mener. Tenk deg om alle skulle skrevet en tråd om noe de visste noe om, ukritisk til om det fantes en lignende tråd fra før. Da ville forumet blitt noe overlasset med slike tråder. Rest my case, og lykke til videre på forumet.

Lenke til kommentar

Det har dur rett i, men når jeg ikke greier den søkefunksjonen... hvordan skal jeg vite hva som er her og ikke?? når jeg søker kommer det opp flere tusen sider med dritt jeg ikke søkte på.

Forstår deg fult ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...