k-nut Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg har en Xbop360 core, og tenkte det kunne vært greit å ha en fjernkontroll til denne. Min NAD-fjernkontroll (HTR-2) er programmerbar, så den kan altså ta opp IR-signaler fra andre fjernkontroller. Tror dere da det vil funke å låne en orginal 360-fjernkontroll av noen og bare kopiere de viktigste knappene? XBOXen bruker ikke noen sære frekvenser eller slikt som B&O gjør (de gjorde hvertfall)? Fjernkontrollen trenger vel ikke å aktiveres på noen måte? mvh, Knut Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg har en Xbop360 core, og tenkte det kunne vært greit å ha en fjernkontroll til denne. Min NAD-fjernkontroll (HTR-2) er programmerbar, så den kan altså ta opp IR-signaler fra andre fjernkontroller. Tror dere da det vil funke å låne en orginal 360-fjernkontroll av noen og bare kopiere de viktigste knappene? XBOXen bruker ikke noen sære frekvenser eller slikt som B&O gjør (de gjorde hvertfall)? Fjernkontrollen trenger vel ikke å aktiveres på noen måte? mvh, Knut 5696440[/snapback] neida.. skulle gå greit det.. vanlig ir.. jeg bruker en logitech harmony til alt jeg.. pc-dvd-xbox-xbox360-tv-forsterker Lenke til kommentar
k-nut Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Så greit, får bare finne noen med orginal fjernkontroll da. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå