zaden Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Eg har net formater pc'en min. og eg trur eg har noko som heiter pesonal Windows Firewall eller noko på Som eg velge og ha når eg formaterte, nokon som veit kosen eg tar den av ? Endret 3. mars 2006 av zaden Lenke til kommentar
valentino Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Kontrollpanel > windows firewall > off Lenke til kommentar
zaden Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Kontrollpanel > windows firewall > off 5696417[/snapback] ER ikkje da SP2 brannmuren ? Lenke til kommentar
persistent Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Jo, men SP1 hadde også brannmur, bare ikke så utviklet som den som følger med SP2. Lenke til kommentar
zaden Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Jo, men SP1 hadde også brannmur, bare ikke så utviklet som den som følger med SP2. 5696523[/snapback] Ja kor er den Brannmuren då, eg har sp2 brannmuren av då-.- Lenke til kommentar
persistent Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Dersom du har slått av Windows brannmuren og allikevel har en brannmur så må jo det være en du har installert selv. Namvnet Personal Firewall tyder også på et frittstående program. Hva har du installert etter formatteringen og installasjonen av Windows ? Lenke til kommentar
zaden Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Dersom du har slått av Windows brannmuren og allikevel har en brannmur så må jo det være en du har installert selv. Namvnet Personal Firewall tyder også på et frittstående program. Hva har du installert etter formatteringen og installasjonen av Windows ? 5696551[/snapback] Eg veit ikkje om eg har ein brannmur til på, men når eg formaterte og helte på og insalera windows Xp ( følte med sp1) så fekk eg spørsmålet om eg ville ha Windows Personal Firewall. så den Tokk eg med :S fordi alt nedlasting og alt går jo ikkje. alt mykje treigare. andre pc på netverket funker alt bra, da er bare meg. så då trudde eg da var den då Endret 3. mars 2006 av zaden Lenke til kommentar
persistent Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 STemmer det, SP1 spør under installasjonen om du vil aktivere brannmuren. Men uansett SP1 eller SP2, du kan høyreklikke på nettverkstilkoblingen din og velge egenskaper. Så velger du Avanser, Windows brannmur og Innstillinger for å se om den er av eller på. Men vil ikke anbefale å slå den av om du ikke har noe alternativ. Det virker iallefall ikke som du har installert noen frittstående brannmur. Lenke til kommentar
zaden Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Jaok, eg ser at den allerede er av så då kan det ikkje vere det som gjere at alt internett går så seint på min pc..... hmmm Takker for hjelpen Da må det vere eit anna problem Lenke til kommentar
persistent Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Ok, men dersom internett er veldig tregt vil jeg anbefale en adware/spyware sjekk, kan hemme farten noe enormt. Sjekk også nettverksinnstillingene dine - spesielt DNS adresse, feil DNS kkan også sinke hastigheten mye. Lenke til kommentar
zaden Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Tviler på at det er spyware og det med DNS adresse Alltid hat den på automatisk, før og etter problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå