Gå til innhold

Fikse på banner, kan noen hjelpe?

Anbefalte innlegg

Kan noen lage et fint banner av denne bakgrunnen? qo6ctw.gif

Bruk gjerne noen eller et av disse bildene: qo6d0z.jpgqo6de1.gifqo6dg4.gifqo6ex3.gif

Banneret skal passe til dette forumet: http://dyrediskusjon.diskusjonsforum.no :)

Hvis dere har andre fine bilder som kan passe, eller logoer for den saks skyld så kan dere godt bruke dem. Jeg har strevd å strevd, men jeg får ikke til noen bra logo.

Håper at noen her kan hjelpe meg med å få til noe fint :)

post-93367-1141423027_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg så posten din, så tenkte jeg skulle være snill, og i det minste legge inn et lite

forslag/bidrag. Nå er denne laget på et par minutter og tekst osv er helt plain,

men om det er noe i den retningen der du er ute etter så kan du jo gi beskjed,

så kan jeg forbedre den litt så snart jeg har installert noen andre skrifttyper osv.

Testet den på layouten på forumet ditt og da så det jo egentlig ikke så værst ut (hehe ikke for å skryte ellerno assa! ;) )

Here it is:

post-39216-1141427903_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hehe takk for det ;P

Kan se meg enig i at de så litt småskumle ut haha. Var kanskje ikke meningen å gjøre de søte små dyrene om til "killer-fugler" ;) men pytt pytt hehe. ikke noe i veien for å lage en ny da. Vil bare skaffe noen nye fonts først. First thing 2morrow i guess...

Lenke til kommentar

Moonscape: Enorm fin!! :):) Tusen takk, du er kjempesnill! :yes::)

EDIT: Dere kan se på forumet hvor fint den passet inn :) Nå skal jeg installere pote mapper også :) Jeg tenkte egentlig på disse: 1075.gif

Men så fant jeg ut at det er flere forum som alerede bruker disse :dontgetit: Så siden selve Dyrepraten (hjemmesiden) er blitt unik på en måte, så vil jeg jo at forumet også skal få sitt særpreg, så kanskje noen her vil ta på seg og lage noen mapper?

Her er mappedownload: http://www.phpbbhacks.com/download/1075 Så ser dere hvilke filer som trengs :)

Dette er ingen tvang altså, jeg blir heller ikke lei meg om ingen orker ;)

Endret av Iris_L
Lenke til kommentar

Fint at du liker den :) alltid godt å høre at folk setter pris på hjelpen de får.

Har ikke rukket å lage så mange mappeikoner til deg (enda), men her har du et par

hvertfall. (er litt vanskelig å lage så små ikoner :p.. ser liksom ikke alltid hva det er forno, men jeje)

post-39216-1141469442_thumb.gifpost-39216-1141469454_thumb.gifpost-39216-1141469471_thumb.gifpost-39216-1141469480_thumb.gif

Lenke til kommentar
Fint at du liker den :) alltid godt å høre at folk setter pris på hjelpen de får.

Har ikke rukket å lage så mange mappeikoner til deg (enda), men her har du et par

hvertfall. (er litt vanskelig å lage så små ikoner :p.. ser liksom ikke alltid hva det er forno, men jeje)

post-39216-1141469442_thumb.gifpost-39216-1141469454_thumb.gifpost-39216-1141469471_thumb.gifpost-39216-1141469480_thumb.gif

5698026[/snapback]

Du er rett og slett bare fantastisk!! :D:) Tusen hjertelig takk ;) Det er så fint når folk kan hjelpe hverandre. Jeg er selv ikke så god i verken photoshop eller paint shop pro, selvom jeg leser toturials og prøver og feiler. Kanskje jeg en dag blir bedre.

Det er så fint at det er folk her som kan hjelpe :) Skulle dere trenge noe fra meg så si ifra ;)

Lenke til kommentar
Du er rett og slett bare fantastisk!! inv_biggrin.gif smile.gif Tusen hjertelig takk wink.gif Det er så fint når folk kan hjelpe hverandre. Jeg er selv ikke så god i verken photoshop eller paint shop pro, selvom jeg leser toturials og prøver og feiler. Kanskje jeg en dag blir bedre.

:w00t: woho hehe ;)

Ja fortsett med online tutorials osv ;) skal love deg at det ikke tar lange tiden før du

mestrer photoshop. Mulig du gjør det allerede for alt jeg vet, men..

Slik startet jeg også, og føler jeg har lært en del (selv om jeg fortsatt har MYE igjen å lære :p) Morro er det iallefall.

Lenke til kommentar
Du er rett og slett bare fantastisk!! inv_biggrin.gif smile.gif Tusen hjertelig takk wink.gif Det er så fint når folk kan hjelpe hverandre. Jeg er selv ikke så god i verken photoshop eller paint shop pro, selvom jeg leser toturials og prøver og feiler. Kanskje jeg en dag blir bedre.

:w00t: woho hehe ;)

Ja fortsett med online tutorials osv ;) skal love deg at det ikke tar lange tiden før du

mestrer photoshop. Mulig du gjør det allerede for alt jeg vet, men..

Slik startet jeg også, og føler jeg har lært en del (selv om jeg fortsatt har MYE igjen å lære :p) Morro er det iallefall.

5698072[/snapback]

Du er nå iallefall kjempeflink :):thumbup:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei Moonscape :) Jeg lurte på om du ville lage noe flere bannere til meg? De du laget til meg var så fine, men det kunne vært fint med litt variasjoner nå og da. Du trenger selvfølgelig ikke hvis du ikke har lyst.

Mvh ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...