Han Derre Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Tok en del bilder i går med mitt nye Canon Eos Digital kamera og jeg glemte rett og slett å legge de over på pc'en. Sikkert fordi jeg var ganske sliten og trøtt, men nå er i hvertfall lakkeringa FERDIG! Nå må jeg bare vente vente på at den "karbonfiber-jobben" skal bli unnagjort sånn at kabinettet kan sendes til klarlakkering. *Gleder seg* Med venlig hilsen Han Derre Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Ser fint ut.. men hvordan lakk brukte du hvor kjøpte du og hvor mye kostet det? MVH |Espen| Lenke til kommentar
Han Derre Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Ser fint ut.. men hvordan lakk brukte du hvor kjøpte du og hvor mye kostet det? MVH |Espen| 5877617[/snapback] Takk skal du ha! Jeg brukte Standox-lakk fra Lakkompaniet AS. De har en database hvor de går inn og taster "populærnavnet" til fargen, i dette tilfellet "Ferrari-Rød" og får da opp samme fargekodene som de bruker på fabrikken til Ferrari i Modena, Italia. Deretter måler de opp fargene med en nøyaktighet på en tiendels gram og blander og får dette inn på en spray-boks for deg. Lakken koster 250,- pr. boks som kan virke noe dyrt men skal du ha ypperste finish er det få veier utenom spørru meg... Linken til Lakkompaniet AS finner du i første post forøvrig. EDIT 4/6, 17.33: Lagt ut to bilder til i arbeidsloggen. Med vennlig hilsen Han Derre Endret 6. april 2006 av Han Derre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg