sara19 Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Nei, den mappen er helt tom... Lenke til kommentar
kahorn03 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Er nettverkskortet integrert i hovedkortet? Hvis det ikke vises noe utropstegn bak nettverkskortet i enhetsbehandling tyder vel det på at det ikke er tilkoblet maskinen (altså at det sitter ikke godt nok i)? Lenke til kommentar
valentino Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Høyreklikk på "ethernett tilkobling" som du har i bildet til venstre. Har ikke norsk XP så jeg gjetter meg mye frem til hva de forskjellige tingene heter på norsk. Derfra velger du dette: Ikke søk på windows update (fordi du ikke har internett) Installer fra en spesifisert plassering (avansert) inkluder.... i søket; finn og merk mappen "WS03XP32" Når du nå trykker neste søker programmet etter drivere som passer til enheten. Du skal få opp ett eller annet nettverkskort der. Dersom det ikke funker så kan vi prøve å hjelpe deg videre etterpå. mvh. Valentino Lenke til kommentar
sara19 Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Det er integrert ja. Er det mulig?At den kan være løs? Bør jeg åpne å sjekke`? Lenke til kommentar
valentino Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Det integrerte nettverkskortet ditt kan ikke være løst. Bare hold maskinen lukket. Det er nok det beste. Edit: Det er forresten ingenting galt med kontakten når du finner korteti enhetsbehandling. Nettverkskort heter Ethernet-kontroller i enhetsbehandlingen. Jeg ser at du mangler skjermkortdrivere og andre driver i tillegg. Du burde ta deg en tur på fijitsu siemens hjemmeside å installere de andre driverne der når du har nettverket oppe. mvh. Valentino Endret 4. mars 2006 av valentino Lenke til kommentar
sara19 Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 DU er den BESTE! Det virket !! :!: :!: Ja jeg mangler omtrent alt jeg trenger. Hvordan søker du etter drivere som passer for en maskin? Skal prøve meg frem og se om jeg får det til. Men TUSEN HJERTLIG TAKK FOR HJELPEN ALLE SAMMEN!! Spesielt Valentino, tuuusen takk!!! JIPPII Lenke til kommentar
valentino Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 gå til denne siden Skriv inn modell nr. ditt i søkefeltet "D1520" Merk av for: Audio, Grapics og chipsett Trykk deretter go. Last ned følgende drivere: AC'97 Audio for D1520 (AD1980/ICH4, 6-channel jack sharing), driver only Intel® Chipset Software Installation Utility VIDEO DRIVER INTEL I845G/GE/GV I865G/GV Installer disse og se deretter om det fremdeles er ukjente enheter i enhetsbehandlingen. Mvh. Valentino Lenke til kommentar
sara19 Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg er målløs.........alle spørsmålstegnene er borte! Og bildet er fantastisk! Kan ikke takke deg nok for all hjelpen. Har lært masse ! Tusen hjertlig takk skal du ha!! :!: Lenke til kommentar
valentino Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Har du installert antivirus og Firewall på pc'en? Dette bør du ha og de bør være helt oppdatert. Du bør også oppdatere til Servicepack 2 til windowsen. Denne finner du på windowsupdate eller så blir den lastet ned automatisk som kritisk oppdatering. Dersom du får et gult "skjold" nede ved klokka må du installere det som den foreslår. mvh. Valentino Lenke til kommentar
sara19 Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg har installert F-secure. Men følger firewall med antivirusen? Service pack2 skal jeg prøve å laste ned nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå