Zappza Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hei! Når jeg skal spille spill som bruker OpenGL (Quake III, Quake IV) så klikker PCen. Skjermen blir svart, og alt jeg gjør i bakgrunnen stopper, men PCen restarter ikke. Jeg har ikke dette problemet med DirectX spill, kun med OpenGL. Har også noen ganger etter mange restarter fått opp "Corrupt BIOS" på skjermkortet, men dette blir borte hvis PCen står av i 5-10 sek. PC-en er fjellstabil i 2D og DirectX, er kun i OpenGL den klikker Anybody? Har nyeste driver til HK, GPU o.l ASUS K8N Leadtek 6600GT 128mb AGP 1536 mb ram AMD 64 3200+ @ 2.5 ghz Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Prøv nye skjermkortdrivere. Eventuellt sett klokkefrekvensen på CPUen til original frekvens. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Hmm, CPU klokken har jeg prøvd og sette ned uten hell... Skal prøve nye drivere ja, noen forslag til gode drivere? Har ikke så saftig linje at jeg kan laste ned flere Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hmm, CPU klokken har jeg prøvd og sette ned uten hell... Skal prøve nye drivere ja, noen forslag til gode drivere? Har ikke så saftig linje at jeg kan laste ned flere 5696600[/snapback] Siden det ser ut som du har GeForce-kort så er det vel best å laste ned her. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Bawh, liker ikke orginal driverne så godt... Men jeg tar en for det, best å være på den sikre siden Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Bawh, liker ikke orginal driverne så godt... Men jeg tar en for det, best å være på den sikre siden 5696715[/snapback] Et alternativ kan være å laste ned en versjon av driverene som er anbefalt på hjemmesiden til produsenten av skjermkortet. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Nå er det desverre for sent, gidder ikke pine meg gjennom nye 30 min på vent Lenke til kommentar
MrRetard Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Sikkert noe feil med openGL filen i driverene dine. Skift driver gl hf;D Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Har gått tilbake til 81.94 nå *teste* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå