Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 jeg og en kamerat skal spille litt HOMM5 beta og det er en sinnsyk lang kø for å laste det ned og siden jeg har filen så tenkte jeg at jeg kunne sende den til han over msn. men det går ikke får en feilmelding "Filen du forsøkte å sende, er angitt som potensielt skadelig, og den ble derfor ikke sendt." noe jeg kan gjøre? har IE noe med MSN å gjøre? Lenke til kommentar
valentino Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Det er sikkert en .exe fil du prøver å sende. Dersom du pakker den til .zip, .rar, .ace eller noe annet vil du få sendt den. Du kan også forandre endelsen på fila for å sende den. Da kan det se slik ut: etellerannet.exe.txt Den filen vil du få sendt. Jeg har hørt om en pach som fjerner den sperren, men jeg vet ikke hva den heter eller hvor du får tak i den. mvh. Valentino Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 A-Patch fikser dette problemet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 takker:) men jeg bare lurer på en ting hva må man gjøre i instillingene for å gjøre en exe fil om til en txt fil igjen husker ikke helt:D Lenke til kommentar
valentino Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Du gjør ingenting spesielt. Bare slå av "skjul filetternavn for kjente filtyper" så forandrer du navnet på fila. Du kan legge til .txt og sende filen. Så kan mottakeren ta bort .txt og filen er en .exe fil igjen. mvh. Valentino Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 takker for all hjelp valentino funker som smør det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå