BlasterFX Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Vi har mer goodies i vente: Official Two Worlds Website Ser ut til å komme kun til PC og X360. PS: Sjekk ut "Moveshots". ~ BlasterFX Endret 3. mars 2006 av BlasterFX Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Hvilken konsoll er det snakk om at dette spillet skal komme til ? Edit : Haha, 360 står det . Hvor fant du ut det ? Endret 3. mars 2006 av wilbur626 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 ser grafisk bra ut.. spørsmålet er hvor langt frem i tid det er? Lenke til kommentar
BlasterFX Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) ser grafisk bra ut.. spørsmålet er hvor langt frem i tid det er? 5696094[/snapback] Virker som det er lenge til så vi har god tid til å spille Oblivion Et annet spill jeg skal følge nøye er Elveon Sjekk ut: Trailer HIGH Trailer SMALL Endret 3. mars 2006 av BlasterFX Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Elveon var det spillet jeg kikka etter i går.. fant det ikke.. takker.. gleder meg til det her ja Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Det ser ut som vi som liker gode spill går en god til i møte, men det gjenstår å se om disse spillene er noe annet enn grafiske perler. Nå må jeg samtidig innrømme at god, realistisk grafikk kan hjelpe veldig på spillopplevelsen, selv om grafikken alene selvsagt ikke kan redde et spill. Jeg gleder meg som mange andre til The Elder Scrolls: Oblivion, men jeg håper virkelig det følger litt i forgjengerens fotspor. Ellers må jeg også få tilføye at jeg liker middelalder-looken i Two Worlds, for jeg foretrekker ærlig talt spill som har handling i et litt lysere og mer lystig landskap/miljø enn det som er standard i spillene jeg har spilt (les: katastrofeområde/område av ondskap). Jeg ville i alle fall ikke hatt noe imot å spilt et godt rollespill i et litt lystigere miljø. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Fikk god troa på dette spiller (2 worlds). 8 stk i multiplayer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå