Yamato47 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Kriterier for bærbar-kjøp: - 512 mb ram. - dvd-brenner. - batterilevetid. - pris. Hvilke gode alternativer finnes da? Hvor lang batterilevetid kan man få? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 En av kriteriene dine er pris. Hvor mye kan du bruke? Når det gjelder batteritid så varierer det mye. Du kan få batteritid over 5 timer på noen bærbare. Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg vil ikke betale ekstra for noe annet enn batterilevetid. Maskiner med 512 mb ram og dvd-brenner koster veldig lite. Hvilke maskiner er det som har 5t batterilevetid? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 jeg bumper denne tråden i håp om flere svar. Har sett at Ibm's thinkpad har meget god batterilevetid. Vet ikke helt hva du setter i billig bærbar, men mine kriterier er under 10.000 og helst en p-m og non-onboard skjermkort. Der passer IBM Thinkpad inn. Flere som har erfaringer ? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Lenovo Thinkpad (tidligere IBM) med PM-prosessor og greit skjermkort er vel langt i fra å betrakte som budsjett-pc'er og skal godt gjøres å få under 10k nye. Hvis lang batterilevetid er førstepri vil vel en såkalt ultraportabel (12" skjerm) uten alt for heftig maskinvare være å anbefale. For eksempel Komplett notebook S260 fra Komplett.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå