Demander Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hei. har nettopp kjøpt meg nytt headset (Steelsound 5H). men mikrofonen skurrer veldig i ventrilo , skype o.l noen ideer til settings eg kan fikse på? driverer? (url til side vertfall) mvh Daniel. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 har du instaleret driveren ordentlig da? Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 En god stund siden tråden er startet men orker ikke lage ny. Kjøpte også Steelsound 5H og var veldig fornøyd i et par uker helt til i dag når jeg skulle begynne å bruke mikrofonen. Det blir skikkelig brummelyd når mikrofonen brukes. Høres ut som dårlig jording eller noe. Bruker forlengelseskabelen som fulgte med og lyden ble litt bedre når jeg trekker han/hun pluggen til mikrofonen litt fra hverandre og berører den med fingrene. Lyden ble ikke bedre uten forlengelseskabelen. Når jeg setter inn mitt gamle Sennheiser m@b 30 blir lyden fra mikrofonen helt klar. Er det håp om å få bytta den hos Netshop Oslo til en Sennheiser PC 160 eller må dette headsettet til reparasjone eller noe? Fant selvfølgelig ut dette etter at telefontiden var over for dagen. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Har omtrent samme problemet, det er susing og during i headsettet og for andre over vt osv. Tror det skyldes noe dårlig kontakt eller noe mangel på isolering... Tror jeg skal sende det tilbake! Lenke til kommentar
Kjekssmulen Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Har en venn med samme problemet, og han mener at det er lydkortet som er feilen. Men er påfallende mange som har problemet, så tipper det er produksjonsfeil. Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Netshop fant ut at det var feil på mikrofonen så jeg skulle få et nytt. Bytta istedet til en Sennheiser pc160 og nå er lyden helt fin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå