Beyma Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Jeg har en en hp omnibook 6000 med et ati rage mobility 8 mb skjermkort.... Dette suger max som dere sikkert ser og jeg lurer på om det går ann å bytte eller forbedre.. Jeg gidder ikke å kjøpe en ny laptop fordi jeg har en fet gaming pc fra før av, men med dette skjermkortet sliter den med dvd og slikt.. Pc speccs: 850 mhh prosessor 256 minne 8 mb skjermkort Endret 3. mars 2006 av crimar Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Du kan nok ikke bytte ut skjermkortet. Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 De aller fleste bærbare maskinene har grafikkort som er loddet fast. Du skal da være en jævel med loddebolten om det skal bli "pent" Selv om det står at maskinene har pci-x (om det var det det het, jernteppe). -Thelle- Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Tror kanskje mer RAM kan gjøre samme nytten i den maskinen hvis det kun er video/DVD du sliter med Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 okki.. så det er egentlig ikke noe håp?? det er ingen ting å gjøre?? jaja.. betalte ikke et øre for den så er egentlig fornøyd jeg... takk for svar Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Du kan jo muligens dedikere noe av ram'n til skjermkortet da. Det kunne jeg på min gammle hp. Lenke til kommentar
maskot Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 om du virkelig trenge en bedre laptop, for all del burde du kjøpe en ny, det fins jo ganske greie laptopa til 2000,- vil eg tru, kanskje du må ut med litt meir/mindre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå