Superior Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) CNN (for å ta et eksempel) virker jo venstrevidd for de høyrevridde og høyrevridd for de venstrevridde. Selv ser jeg ikke på nyheter fra Irak. Endret 22. mars 2006 av Superior Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 CNN (for å ta et eksempel) virker jo venstrevidd for de høyrevridde og høyrevridd for de venstrevirdde. Selv ser jeg ikke på nyheter fra Irak. 5792138[/snapback] CNN er vel høyrevridd i forhold til alt annet enn Sky-News? Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Ville et korrekt slagord da vært "grønn og grei", når man er blå?5791109[/snapback] I den forstand at man bidrar til å gjøre verden grønnere, ja. Tilsvarende kan dagligvarebutikkenes slagord «Vi gjør Norge billigere» tolkes dithen at de gjør Norge billigere ved å ha betydelig lavere priser enn andre dagligvarebutikker. Ved å være et ytterpunkt bidrar man til balanse. Lenke til kommentar
noxeiS Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 CNN er vel høyrevridd i forhold til alt annet enn Sky-News? 5792197[/snapback] På hvilken måte? CNN er ikke en av verstingene i min bok, men å kalle dem høyrevridd på noe slags vis blir ganske latterlig spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå