sdf123 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hei Har en laptop her, hvor maskinen er defekt, men skjermen funker. Har da veldig lyst å bruke laptop skjermen til noe. Noen som kan ha noe forslag? Er liten(13,3") og tøff. Kanskje koble den til en server eller noe. Hvordan finner jeg ut hva de forskjellige kontakt punktene til skjermen brukes til. Er jo en Packard Bell maskin. Forslag mottas med takk=) Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Du kan lage en bilderamme med "levende bilder" eller noe annet festlig som du kan henge på veggen eller felle inn i noe. Eller feks bruke den i ett prosjekt i en bil (carputer) om du noen gang skulle få interesse av det. Hva på maskinen er det som er gåent sånn ellers da? -Thelle- Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Ja, tenkte å bruke den til noe sånt. Vet ikke hva som er defekt, har tatt ut alle brukbare komponenter, ram, hd,cpu, dvd brenner og et trådløst nettverks kort. men det jeg lurer på da ang skjerm, sitter powersupply osv i skjerm eller i selve laptop. noen som har gjort dette før? hjeelp=) Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg har sett en skjerm i bruk uten "resten". Men helt hvordan de har fått til dette vet jeg ikke helt. Men skjermen får alle sine signaler fra maskina. Den har ikke power i seg. Man kan lett bytte skjermen uten å måtte bytte powersupply osv Lykke til. Og fortell gjerne om hva du bruker skjermen til. Vurder å finne en "gammel og liten" laptop skjerm til carputer bruk. -Thelle- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå