tp88 Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Når jeg spiller Project IGI i windows xp så kommer ikke musa fram, og siktehornet er borte. Kjempevanskelig å spille...jeg har et MSI Starforce Geforce4 MX440 grafikkort. Lenke til kommentar
k-nut Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Hadde samme problem med mitt Abit geforce 2mx. Måtte bare bytte drivere så virket det fint. Husker ikke hvilken versjon da. Men allikavel. Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 21. september 2002 Forfatter Del Skrevet 21. september 2002 Vet du hvilken grafikkdriver jeg må bruke da? Hvor kan jeg laste den ned som passer til mitt grafikkort? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 så lenge du har et geforce kort så kan du bruke alle driverne på nvidia sin side. tror det er versjon 30.82 som er den siste offiseielle, men det er en beta av 40.41 Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Jeg hadde same problemet og testa endel drivere får å få det til å virke. Jeg mener bestemt at det var en driver i 27.xx serien som virke 100%, se om du finner noen av de. Kikk her: http://www.guru3d.com/files/ Klorin ------ Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 HØR HER!!!!!!!! PÅ HJEMMESIDEN TIL PRO. IGI, SÅ STÅR DET AT IGI KUN STØTTER WINDOWS 95/98, OG DET VIL ALDRI STØTTE 2K (ELLER XP) LES SELV! Hadde selv prøvd det for en stund siden! Gled dere til IGI 2 da...! :smile: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 spilte da igi helt uten problemer under XP.. Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 21. september 2002 Forfatter Del Skrevet 21. september 2002 Men en kamerat av meg, har også Windows XP Home, og det virker fint hos han. Da må det være noe med skjermdriveren min. Forresten dere...ikke last ned betaversjon av detonator 40.41 ...den er noe dritt...masse feil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå