RagnarDanneskjold Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Sosialisten: Innfør avgift på kniver Kommunisten: Forby kniver, la folk spise med skje Rasisten: Gi kniver til hele gjengen Idealisten: Vi må respektere muslingenes flotte og tradisjonsrike knivkultur Populisten: Send dem ut Ragnar; Bryr meg ikke. Lenke til kommentar
reverto Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Du glemte: "Kapitalisten; Selg dem knivene" Lenke til kommentar
Havana Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Sosialisten: Innfør avgift på kniverKommunisten: Forby kniver, la folk spise med skje Rasisten: Gi kniver til hele gjengen Idealisten: Vi må respektere muslingenes flotte og tradisjonsrike knivkultur Populisten: Send dem ut Ragnar; Bryr meg ikke. 5699507[/snapback] nå kniver vel gode kristne hverandre også.... jeg trodde at de fleste av de muslimske midtøsten miljøene uansett har imamer som aldri har vært i landet i mer en 3 måneder Lenke til kommentar
Havana Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg ser dette som noe veldig positivt. 5698538[/snapback] Hvorfor det, egentlig? 5699041[/snapback] Mitt gigantiske hat til religion og slike idioter. 5699265[/snapback] enig, hvis alle de religøse kniver hverandre kan resten av oss leve i fred Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jævla idioter, rett og slett.... Har ikke noe imot folkeslaget, er ikke rasist, men muslimer er og blir idioter. di har den farligste og mest voldeligste religionen, jeg kjenner til, å jeg har ingentining til overs for deres religion, den sier at dem skal drepe kristene,"vantoende hunder", blant annet, en leder innenfor en eller annen muslimsk gruppe sa det på et eller annet tv program, å det var før tegningene. Har ingenting imot at di ødelegger hverandre, men da kan di ta det utenfor norske grenser. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 nå kniver vel gode kristne hverandre også.... Når var sist gang ulike fraksjoner i en kristen meninghet gikk i knivslagsmål med hverandre? Lenke til kommentar
Viking__ Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Det som er ekstra spesielt med denne saken er jo hvordan den understreker hvordan en minoritet setter kjepper i hjulene for flertallet.Fredelige muslimer var i moskéen for å be fredagsbønn og blir angrepet av ekstremister på veien ut. Dette bør være en tankevekker for alle som tenker "åh, de jævla muslimene kommer hit og skal overta landet vårt" som om alle er slik. Tilfellet her gjør det som er åpenbart for de fleste andre klinkende klart også for de nevnt overfor, at det kun er visse små grupper som gjør disse voldshandlingene, og at de er likegyldige om de de angriper er etniske nordmenn eller innvandrere. 5696683[/snapback] Denne artikkelen beviser ingenting i den retninga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå