Gå til innhold

Moske angrepet på Grønland, flere knivstukket

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forferdelig. Viser jo bare at vi ikke er frelst med fravær av ekstremister heller i Norge. De fins overalt. De må bekjempes. Så la oss starte med våre egne ekstremister!

5696271[/snapback]

Akkurat. Men staten støtter dem istedet.

Lenke til kommentar

Vel

Jeg bor rett ved siden av. Jeg blir kort sagt forbannet ekstreminismen.. Og det var flere av våre nye landsmenn som var innblandet..

Hva skjer nå? 1 års dullefengsel og velkommen tilbake til å gjenta handlingen. Eller send dem tilbake?

Lenke til kommentar

Det som er ekstra spesielt med denne saken er jo hvordan den understreker hvordan en minoritet setter kjepper i hjulene for flertallet.

Fredelige muslimer var i moskéen for å be fredagsbønn og blir angrepet av ekstremister på veien ut.

Dette bør være en tankevekker for alle som tenker "åh, de jævla muslimene kommer hit og skal overta landet vårt" som om alle er slik.

Tilfellet her gjør det som er åpenbart for de fleste andre klinkende klart også for de nevnt overfor, at det kun er visse små grupper som gjør disse voldshandlingene, og at de er likegyldige om de de angriper er etniske nordmenn eller innvandrere.

Lenke til kommentar

...and so it begins...

Jeg har nesten lyst til å si at "så lenge de kun kjemper mot seg selv, så slipper vi bryet senere", men det kan man vil ikke si ?

Dette er snakk om en liten gruppe personer som endelig har fått baller nok til å finne på noe fandenskap mot sine egne for å fremme uro i samfunnet. Jeg trekker egentlig ikke paralleller mellom tegningene av Muhammed, men om situasjonene mellom Shia og Sunni muslimer i Irak den seneste tid. Bombing av en moske i Irak som ble utført av en av partene og som truet med å ebbe ut i borgerkrig.

Dersom det går til borgerkrig mellom muslimske faksjoner i et land, kan det nesten med sikkerhet sies at det vil spre seg over store deler av verden.

Man ser hvor barnlige katolikker og protestanter kan oppføre seg i Nord-Irland, jeg gremmes ved tanken videre.

Lenke til kommentar
Forferdelig. Viser jo bare at vi ikke er frelst med fravær av ekstremister heller i Norge. De fins overalt. De må bekjempes. Så la oss starte med våre egne ekstremister!

5696271[/snapback]

Ja, som de revolusjonære kommunistene! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...